Πώς θα χάσεις γρήγορα και εύκολα τα κιλά των γιορτών

κιλά των γιορτών
© Unsplash/Caroline Attwood

Τελείωσε η περίοδος των γιορτών και μαζί της και όλες οι δικαιολογίες που έβρισκες για να μην τρέφεσαι σωστά. Με την έναρξη του νέου έτους, ήρθε η ώρα να αφήσεις πίσω όλες τις κακές συνήθειες που απέκτησες το προηγούμενο διάστημα και να αρχίσεις να σκέφτεσαι πώς θα χάσεις γρήγορα και εύκολα τα κιλά των γιορτών!

Και ο σωστός τρόπος σίγουρα δεν είναι να αρχίσεις κάποια δίαιτα εξπρές που θα σε βοηθήσει να χάσεις γρήγορα μερικά κιλά και μόλις την τελειώσεις να τα πάρεις ξανά. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να υιοθετήσεις μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή που θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις τη φόρμα σου και τα κιλά που έχασες για περισσότερο καιρό.

Η καλύτερη δίαιτα δεν είναι αυτή που είναι στην κυριολεξία αδύνατη να ακολουθήσεις, αλλά αυτή που δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια και κυρίως αυτή που δεν θα στερείσαι τα φαγητά που σου αρέσουν. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι θα καταναλώνουμε οτιδήποτε χωρίς μέτρο, αλλά οι ειδικοί αναφέρουν ότι μπορούμε να «ξεγελάσουμε» καλύτερα το μυαλό μας, λέγοντας του ότι «καλό θα ήταν να τρώμε περισσότερα λαχανικά», παρά μια απαγόρευση όπως «παράτα αμέσως το πιάτο με τις τηγανιτές πατάτες».

Παρακάτω ακολουθούν 3 βήματα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις γρήγορα και εύκολα τα κιλά των γιορτών:

Άφησε στην άκρη ότι σου αποσπά την προσοχή και εστίασε στο φαγητό 

Τρως φαγητό και ταυτόχρονα βλέπεις τηλεόραση ή την αγαπημένη σου σειρά στο Netflix, έχεις το κινητό στα χέρια και σκρολάρεις στο Instagram ή τρως μπροστά από τον υπολογιστή σου; Ήρθε ο καιρός να σταματήσεις γιατί όσα σου τραβούν την προσοχή όταν τρως, αποτελούν ένα σημαντικό εμπόδιο στην προσπάθεια σου να χάσεις βάρος. Προσπάθησε όταν τρως να αφήνεις στην άκρη οτιδήποτε κάνεις εκείνη τη στιγμή και να απολαμβάνεις το φαγητό που έχεις μπροστά σου ανενόχλητος.

Ξεκίνα να μαγειρεύεις

Μια από τις καλές συνήθειες που αποκτήσαμε κατά τη διάρκεια της καραντίνας είναι ότι σχεδόν όλοι μάθαμε να μαγειρεύουμε μόνοι μας. Φυσικά, δεν συγκρίνετε με το delivery ειδικά μετά το τέλος μιας κουραστικής βάρδιας, αλλά δεν είναι το ίδιο υγιεινό με το φαγητό που φτιάχνεις μόνος σου και ξέρεις τα υλικά που βάζεις. Και στο διαδίκτυο θα βρεις εκατοντάδες υγιεινές συνταγές με λαχανικά, ψάρι και όσπρια.

Επίλεξε πιο υγιεινά snacks

Τώρα που είμαστε σπίτι και οι βόλτες μας στο ψυγείο είναι όλο και πιο συχνές, είναι σαν να είμαστε όλη την ημέρα στο χέρι με κάποιο σνακ. Και συνήθως αυτό το σνακ δεν είναι το πιο υγιεινό, ίσως είναι καμιά σοκολάτα, καμία σακούλα με πατατάκια ή κάποιο κομμάτι πίτσας που περίσσεψε από το προηγούμενο βράδυ. Ξεκίνα από αύριο να επιλέγεις πιο υγιεινά σνακ και με λιγότερες θερμίδες όπως φρούτα με φυστικοβούτυρο ή καρότα με χούμους. Και τέλος αντί για αναψυκτικά, επίλεξε καλύτερα ένα φλιτζάνι τσάι ή ένα ακόμη ποτήρι νερού.

Tags from the story