Πώς να αλλάξεις τη διατροφή σου τώρα που γυμνάζεσαι απ’ το σπίτι

αλλάξεις τη διατροφή σου
© Unsplash/Louis Hansel @shotsoflouis

Σ’ αυτό το άρθρο θα βρεις χρήσιμες συμβουλές για το πώς να αλλάξεις τη διατροφή σου τώρα που γυμνάζεσαι απ’ το σπίτι, εάν βέβαια γυμνάζεσαι και καθόλου όλο αυτό το διάστημα που #μένουμε_σπίτι.

Τις τελευταίες εβδομάδες που ο κορονοϊός έχει εισβάλλει στη ζωή μας και στην καθημερινότητα μας, κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε καταστάσεις που ποτέ προηγουμένως δεν φανταζόμασταν. Η αυτοαπομόνωση, η κοινωνική αποστασιοποίηση και η τηλεργασία έγιναν μέρος της καθημερινότητας μας, μιας καθημερινότητας στην οποία όλοι καλούμαστε να συμμορφωθούμε μέχρι το τέλος αυτής της υγειονομικής κρίσης.

Κι όλο αυτό το διάστημα κλήθηκες να κάνεις αλλαγές στον τρόπο που δουλεύεις, στον τρόπο που επικοινωνείς με φίλους και οικογένεια, στον τρόπο που κάνεις τις αγορές σου. Άρχισες να προσαρμόζεσαι στη νέα καθημερινότητα και ίσως το πήρες απόφαση ότι τώρα που έκλεισαν τα γυμναστήρια, θα πρέπει να γυμνάζεσαι απ’ το σπίτι. Πήρες απόφαση, όμως, ν’ αλλάξεις τη διατροφή σου ή μήπως οι βόλτες στο ψυγείο έχουν γίνει όλο και πιο συχνές αυτές τις μέρες;

γυμναστήριο

© Unsplash/Brad Neathery

Ρώτησε οποιοδήποτε ειδικό κι αυτό που θα σου πει είναι ότι για να δεις αποτελέσματα απ’ την προπόνηση σου, το 80% έχει να κάνει με τη διατροφή και μόνο το 20% με την άσκηση. Έτσι λοιπόν, όσο καλή κι εάν είναι η προπόνηση που κάνεις στο σπίτι, η διατροφή σου είναι εξίσου σημαντική.

Αρχικά, οι ειδικοί αναφέρουν ότι καθώς καίμε λιγότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας, μιας και στην ουσία αυτό που κάνουμε είναι να καθόμαστε, θα πρέπει να καταναλώνουμε και λιγότερες θερμίδες. Ουσιαστικά τα γεύματα σου θα πρέπει να περιλαμβάνουν πρωτεΐνη, λαχανικά και υγιή λίπη, ενώ οι υδατάνθρακες θα πρέπει να περιορίζονται μόνο πριν τις προπονήσεις.

Ένα χρήσιμο tip είναι να σιγουρευτείς ότι έχεις στοκάρει το ψυγείο σου με φρέσκα και υγιεινά τρόφιμα, έτσι ώστε όταν έρθει η ώρα να ετοιμάσεις το γεύμα σου να κάνεις τις σωστές επιλογές. Τώρα, που οι περισσότεροι από εμάς δουλεύουμε απ’ το σπίτι, μπορούμε να ελέγξουμε τι καταναλώνουμε περισσότερο από ποτέ άλλοτε.

© Unsplash/Louis Hansel @shotsoflouis

Ο Jonathan Dick, personal training manager του Equinox Tier X, σε δηλώσεις του στο GQ προτείνει για πρωινό αυγά, σπανάκι και αβοκάντο. Στη συνέχεια, για μεσημεριανό προτείνει σαρδέλες με μια μεγάλη σαλάτα από λαχανικά, πιπεριές, κρεμμυδάκια, παντζάρια, ενώ μία ώρα πριν την προπόνηση η πρόταση του είναι γιαούρτι με κάποιο φρούτο. Τι τρώμε μετά την προπόνηση; Ο ίδιος συμβουλεύει μπούτια κοτόπουλου στον φούρνο με δεντρολίβανο, θυμάρι, ντομάτες και γλυκοπατάτες.

Απ’ την άλλη πλευρά, ο Δρ. Kianoush Missaghi, ειδικός στο Leading Fitness App Freeletics συμβουλεύει ακόμη την αποφυγή κάθε επεξεργασμένης τροφής, αλλά και να οργανώνουμε τα γεύματα μας το Σαββατοκύριακο έτσι ώστε να τα τηρούμε πιο εύκολα κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Ο ίδιος προτείνει μια ισορροπημένη διατροφή που αποτελείται από φρέσκα τρόφιμα, τρόφιμα ολικής αλέσεως και περισσότερες πηγές πρωτεϊνών. Ταυτόχρονα, συμβουλεύει να πίνουμε νερό, καφέ και τσάι και να αποφύγουμε το αλκοόλ και τους χυμούς, εάν προσπαθούμε να χάσουμε λίπος.

Tags from the story

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *