Μένουμε σπίτι και κάνουμε γυμναστική με τα παιδιά

γυμναστική με τα παιδιά
© svetikd/Getty Images

Η γυμναστική στο σπίτι δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση, πόσω μάλλον εάν έχεις μικρά παιδιά που ζητούν συνέχεια την προσοχή σου και ίσως να μη σε αφήνουν να κάνεις σωστά ούτε μία άσκηση. Παρόλα αυτά, αυτές τις μέρες που μένουμε σπίτι είναι σημαντικό να κινούμαστε τόσο εμείς όσο και τα παιδιά, προκειμένου αυτά να εκτονώσουν την ενέργεια τους και εμείς να παραμείνουμε σε φόρμα. Ακολουθούν τέσσερα είδη ασκήσεων που μπορείς να κάνεις με τα παιδιά για να περνάτε περισσότερο ποιοτικό χρόνο μαζί.

Yoga

Εάν οι προπονήσεις υψηλής έντασης δεν είναι πολύ του στυλ σου, η yoga είναι η ιδανική πρακτική απ’ την οποία πρέπει να ξεκινήσεις. Εκτός απ’ την ενδυνάμωση των μυών, σε βοηθά ακόμη να χαλαρώσεις, να αποβάλλεις το άγχος, ενώ συμβάλλει και στην ανακούφιση από τους μυϊκούς πόνους. Μπορείς να κάνεις yoga εύκολα στο σπίτι μαζί με τα παιδιά σου, τα οποία μπορούν να σε ακολουθούν στις στάσεις που τους φαίνονται πιο εύκολες. Στο κανάλι στο YouTube, Smile and Learn, θα βρεις ασκήσεις yoga που απευθύνονται αποκλειστικά σε παιδιά.

Zumba

Εάν θέλεις τα παιδιά σου να ασκηθούν και να διασκεδάσουν ταυτόχρονα, τότε η Zumba είναι η καλύτερη επιλογή. Τα παιδιά θα εκτονώσουν όλη τους την ενέργεια στον χορό και οι μεγάλοι θα κάψουν περισσότερες θερμίδες από όσες πιστεύουν. Στο YouTube θα βρεις αρκετά βίντεο με μαθήματα Zumba τόσο για μικρούς όσο και για μεγάλους.

Παιχνίδι + Τρέξιμο

Καμία άσκηση δεν καίει περισσότερες θερμίδες απ’ ότι να τρέχεις πίσω από ένα μικρό παιδί. Εάν το σπίτι σου είναι μικρό, ίσως θα μπορούσατε να επισκεφτείτε ένα κοντινό πάρκο ή να παίξετε κρυφτό μέσα στο σπίτι. Θα μπορούσατε ακόμη να ξεκινήσετε ένα κυνήγι θησαυρού ή να δοκιμάσετε άλλες παρόμοιες δραστηριότητες που τα παιδιά το μόνο σίγουρο είναι ότι θα λατρέψουν.

© Pexels/Valeria Ushakova

Ασκήσεις γυμναστικής

Καθίσματα, σχοινάκι, push-ups, jumping jacks και άλλες ασκήσεις γυμναστικής που συνήθως περιλαμβάνει η προπόνηση σου, μπορούν να γίνουν παρέα με τα παιδιά και μέσα στο σπίτι. Φυσικά, θα πρέπει να προσαρμόσουμε μερικές ασκήσεις στα μέτρα τους, αλλά το σημαντικό είναι να τις κάνουμε σωστά για να αποφύγουμε και πιθανούς τραυματισμούς.

Tags from the story

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *