ΡΑΧΙΑΙΟΙ : Ο ΑΤΛΑΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Μπορεί οι ραχιαίοι να είναι από τους μύες οι οποίοι είναι πιο παραγκωνισμένοι επειδή δεν πρήζονται και δεν φαίνονται τέλεια στον καθρέφτη, είναι όμως από τις πιο βασικές μυϊκές ομάδες του σώματος οχι μόνο για την εκτέλεση των ασκήσεων αλλά γιατί είναι η μυική ομάδα που συμβάλει στη σωστή στάση σώματος και την αποφυγή τραυματισμών και παθήσεων. Οι ραχιαίοι μαζί με τους κοιλιακούς αποτελούν το κέντρο δυνάμης του σώματος . Παρακάτω ακολουθεί ένα πρόγραμμα ραχιαίων όπου το μόνο που θα χρειαστείτε είναι ένα στρώμα και μια πετσέτα:

1) ΑΡΣΗ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΧΕΡΙ ΠΟΔΙ ΣΕ ΠΡΗΝΗ ΘΕΣΗ

Από πρήνη στήριξη ανασηκώστε το αριστε- ρό σας χέρι και το δεξί σας πόδι συγχρόνως . Κρατήστε για 1 δευτερόλεπτο και συνεχί- στε την άσκηση ανασηκώνοντας το δεξί σας χέρι ταυτόχρονα με το αριστερό πόδι. Προσοχή στον αυχένα να μην κάνει έκταση . * 10 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά.
2) ΤΕΤΡΑΠΟΔΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕ ΑΡΣΗ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΧΕΡΙ ΠΟΔΙ

Σε πρήνη θέση και τετραποδική στήριξη ανασηκώστε το δεξί χέρι και το αριστερό σας πόδι σύγχρονως. Μείνετε σ’ αυτή τη θέση για 2 δευτερόλεπτα και συνεχίστε την άσκηση ανασηκώνοντας το αριστερό χέρι και το δεξί πόδι σύγχρονως. Δώστε προσο- χή στη διατήρηση της ευθείας του κορμού . *10 επαναλήψεις πό κάθε πλευρά.
3) ΜΟΝΟΠΟΔΙΚΗ ΓΕΦΥΡΑ

Απο ύπτια θέση εκτελέστε την άρση λεκάνης . Τα πόδια πρέπει να είναι ανοιχτά στο άνοιγ- μα της λεκάνης και οι παλάμες να ακουμπούν στο έδαφος . Ανασηκώστε το κορμό σας στο υψηλότερο σημείο και τεντώστε το αριστε- ρό σας πόδι στο ύψος του άλλοι ποδιού για 10 δευτερόλεπτα . Εκτελέστε το ίδιο και για το άλλο πόδι.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *