Μάρθα & Κέλλυ Χατζηγιάννη: ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ ΤΩΡΑ




Μάρθα & Κέλλυ Χατζηγιάννη

Μάρθα & Κέλλυ Χατζηγιάννη: Αποτοξίνωση ΤΩΡΑ

Στη VERVE τα διατροφικά μας προγράμματα καθαρισμού/αποτοξίνωσης με χυμούς είναι σχεδιασμένα να αντικαταστήσουν τα καθημερινά σας γεύματα με πέντε (5) χυμούς ημερησίως και ένα φυτικό γάλα. Στην αποτοξίνωση για άνδρες, το πρόγραμμα προσαρμόζεται αναλόγως και προσθέτουμε παραπάνω χυμούς πρωτεϊνούχους ώστε να πετύχετε 3 βασικούς στόχους.

Αποτοξίνωση με χυμούς


  1. Να ξεκουράσετε το πεπτικό σας σύστημα. Αυτό επιτυγχάνετε αλλάζοντας τη διατροφή σας ώστε να καταναλώνετε εύπεπτες τροφές, κυρίως σε υγρή μορφή. Μειώνεται η κατανάλωση σιτηρών, πρωτεΐνης και λίπους και αυξάνεται η πρόσληψη φρούτων και λαχανικών. Οι χυμοί αποτελούν ένα άμεσα απορροφήσιμο καύσιμο για τον οργανισμό σας. Δεν περιέχουν ίνες, ώστε η πέψη να γίνεται με τον ελάχιστο δυνατό κόπο και τα θρεπτικά συστατικά να απορροφούνται στο μέγιστο. Ακριβώς επειδή απορροφάται γρήγορα, ο ωμός χυμός έχει τόσο έντονη αλκαλική και αντιοξειδωτική δράση.
  2. Να στηρίξετε και να κατακλύσετε τον οργανισμό σας με πλούσια θρεπτικά συστατικά και ένζυμα. Τα προγράμματά μας καθαρισμού ή αποτοξίνωσης με χυμούς έχουν σχεδιαστεί ώστε να κατακλύσουν τον οργανισμό σας με υγιεινά θρεπτικά συστατικά και ζωντανά ένζυμα από ωμά φρούτα και λαχανικά που βοηθάνε τον οργανισμό να αποτοξινωθεί και να επιταχύνει τις αναπλαστικές διαδικασίες. Το πρόγραμμα καθαρισμού θα σας κατακλύσει με γευστικό και βολικό τρόπο με όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σας.
  3. Να ξεκινήσετε δυναμικά με υγιείς διατροφικές συνήθειες που οδηγούν σε καλύτερο τρόπο ζωής, γεματο ενεργεια και ευεξια.Ολοκληρώνοντας τα προγράμματά μας αποτοξίνωσης και βιώνοντας τα αναζωογονητικά τους αποτελέσματα, ελπίζουμε ότι ο πελάτης μας θα ανακαλύψει μέσα του μια νέα προτίμηση και θέληση για υγιεινή διατροφή και ζωή. Έχει παρατηρηθεί ότι κατά τη διάρκεια της αποτοξίνωσης με χυμούς υποχωρεί η επιθυμία για ζάχαρη και επεξεργασμένα τρόφιμα. Δεν θέλουμε να αλλάξουμε βραχυπρόθεσμα το πώς νιώθει το σώμα σας με τα προγράμματα αποτοξίνωσης με χυμούς, αλλά να σας βοηθήσουμε να συνεχίσετε αυτήν τη νέα για εσάς υγιεινή εμπειρία μακροπρόθεσμα. Στη VERVE καταλαβαίνουμε ότι δεν γίνονται παρακάμψεις και ότι τελικά υγιεινή ζωή αποκτά κανείς υιοθετώντας μόνιμα έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Ποια είναι τα ωφέλη της αποτοξίνωσης


Τα αποτελέσματα μιας αποτοξίνωσης με χυμούς ποικίλουν ανάλογα με τον οργανισμό, αλλά υπάρχουν κάποια κοινά οφέλη, όπως:

• Αυξημένη ενέργεια και αντοχή
• Ανάλαφρη διάθεση και αίσθημα ανανέωσης
• Αυξημένη πνευματική διαύγεια και συγκέντρωση
• Καλύτερη ποιότητα ύπνου
• Καλύτερη διάθεση και πιο θετική άποψη για τη ζωή
• Καλύτερη πέψη
• Μειωμένη όρεξη για έτοιμα ανθυγιεινά τρόφιμα και ζάχαρη
• Καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και αρτηριακή πίεση
• Ένα από τα κοινά οφέλη που συνεπάγεται ο καθαρισμός ή η αποτοξίνωση με χυμούς είναι η απώλεια βάρους. Όσοι ακολουθούν τα προγράμματά μας αποτοξίνωσης είναι πιθανό να χάσουν βάρος, τόσο κατά τη διάρκεια του προγράμματος όσο και μετά. Αν και το πόσο βάρος χάνει κανείς εξαρτάται από τον οργανισμό και τις συνθήκες, τα προγράμματά μας είναι σχεδιασμένα ειδικά για να αποβάλει ο οργανισμός σας τις τοξίνες, να κάνετε επανεκκίνηση και να σταματήσετε τις κακές συνήθειες.
• Η απώλεια βάρους που συνεπάγεται η αποτοξίνωση είναι ένα επιπρόσθετο όφελος, αλλά οι πραγματικοί στόχοι θα πρέπει να επιτευχθούν υιοθετώντας πιο υγιεινές συνήθειες. Το πρόγραμμά μας είναι το ιδανικό δυναμικό ξεκίνημα που χρειάζεστε για έναν υγιεινό τρόπο ζωής μακροπρόθεσμα.

Μάρθα & Κέλλυ Χατζηγιάννη

Detox tips


Πριν από την αποτοξίνωση: πώς μπορώ να προετοιμάσω τον εαυτό μου; Για να επωφεληθείτε στο έπακρο από τον καθαρισμό με χυμούς, καλό είναι να προετοιμαστείτε και να μπείτε σταδιακά στην όλη διαδικασία.
Σκεφτείτε, λοιπόν, τα εξής: Οργανώστε από πριν και αδειάστε το πρόγραμμά σας: βρείτε ένα λογικό κενό στο ημερολόγιό σας, για να κάνετε την αποτοξίνωση με χυμούς. Ιδανικά αποφύγετε τις κοινωνικές υποχρεώσεις, για να μην μπαίνετε στον πειρασμό με φαγητά και αλκοόλ. Χρειάζεστε ένα ήσυχο Σαββατοκύριακο που θα μπορείτε να αφιερωθείτε στον εαυτό σας.
Βρείτε έναν φίλο: είναι πιο εύκολο να κάνετε μια αποτοξίνωση με κάποιον φίλο σας που είναι στο ίδιο πνεύμα με εσάς, για να μοιράζεστε τις εμπειρίες και να ενθαρρύνετε ο ένας τον άλλον.
Τρώτε υγιεινά και άπαχα: μια εβδομάδα πριν από την αποτοξίνωση εντάξτε στη διατροφή σας πολλά φρούτα, λαχανικά και σαλάτες. Θα ήταν ιδανικό να ακολουθήσετε χορτοφαγική ή αυστηρά χορτοφαγική δίαιτα ή χορτοφαγική ωμοφαγία την εβδομάδα πριν από τη νηστεία.
Τουλάχιστον ακολουθήστε τα εξής:
Αλκοόλ: μειώστε το στο ελάχιστο την εβδομάδα πριν από την αποτοξίνωση.
Τσάι και Καφές: μειώστε σταδιακά την ποσότητα τσαγιού και καφέ που πίνετε, για να αποφύγετε πονοκεφάλους όσο κάνετε αποτοξίνωση. Αντικαταστήστε τα με τσάγια φρούτων ή βοτάνων.
Ζάχαρη και γλυκαντικές ουσίες: ελαχιστοποιήστε την πρόσληψη τροφίμων με ζάχαρη σε όλες τους τις μορφές: κέικ, μπισκότα, ροφήματα, γλυκά.
Επεξεργασμένα τρόφιμα: κόψτε οτιδήποτε είναι σε πακέτο ή κουτί και προτιμήστε καλύτερα ακατέργαστες και πλήρεις τροφές – τόσο πλούσιες σε λαχανικά και φρούτα με άπαχη πρωτεΐνη, όπως ψάρι, κοτόπουλο ή φασόλια.
Άσπρα αμυλούχα τρόφιμα: μείνετε μακριά από τρόφιμα όπως το λευκό ψωμί, το ρύζι και τα ζυμαρικά.
Νικοτίνη – δυστυχώς καθόλου!
Απομακρύνετε τους πειρασμούς: βεβαιωθείτε ότι τα ντουλάπια της κουζίνας σας δεν έχουν μέσα τρόφιμα που μπορεί να σας βάλουν σε πειρασμό. Θα είναι δύσκολο να αντισταθείτε, αν τα αφήσετε εκεί. Κατά τη διάρκεια της αποτοξίνωσής σας: κάποια πράγματα που καλό είναι να σκεφτείτε όσο αποτοξινώνεστε.
Στήριξη: πείτε στους φίλους και την οικογένειά σας ότι ακολουθείτε πρόγραμμα αποτοξίνωσης με χυμούς και ζητήστε τους να σας στηρίξουν. Μπορεί να σας θεωρήσουν λίγο τρελούς, αλλά μπορεί και να τους εμπνεύσετε.
Να πίνετε αργά: είναι καλύτερο να πίνετε αργά τους χυμούς σας στη διάρκεια της ημέρας από το να τους πίνετε μονορούφι. Έτσι θα αποφύγετε τους πόνους από την πείνα.
Νερό, νερό και πάλι νερό!: ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα μεγάλο ποτήρι ζεστό νερό με μισό λεμόνι στημένο μέσα. Να θυμάστε να πίνετε πολύ νερό μαζί με τους χυμούς σας μέσα στη μέρα (1,5 με 2 λίτρα φιλτραρισμένο νερό πέρα από τους χυμούς σας).
Βαθιές αναπνοές: οι πνεύμονές μας είναι ένα βασικό όργανο καθαρισμού, οπότε οι βαθιές αναπνοές επιτρέπουν στις τοξίνες και το διοξείδιο του άνθρακα να απελευθερωθούν ενώ ταυτόχρονα συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του λεμφικού συστήματος.
Σάουνα: αν έχετε πρόσβαση σε σάουνα και τη χρησιμοποιήσετε ενώ κάνετε αποτοξίνωση, θα επισπεύσετε την όλη διαδικασία. Να κάνετε σάουνα εναλλάξ με κρύο ντους.
Βούρτσισμα σε στεγνό δέρμα: βελτιώνει την εμφάνιση του δέρματός σας και τονώνει το λεμφικό σύστημα, το οποίο βοηθά στην απομάκρυνση των τοξινών. Πάρτε μια βούρτσα με φυσικές τρίχες και ξεκινώντας από τα άκρα βουρτσίστε απαλά προς την καρδιά. Ύπνος ομορφιάς: είναι πιθανό να νιώσετε περισσότερη κούραση. Προσπαθήστε να πάτε για ύπνο μία ώρα νωρίτερα απ’ ό,τι συνήθως, για να δώσετε στο σώμα σας την ξεκούραση που τόσο χρειάζεται.
Υγεία του εντέρου: Είναι σημαντικό να διατηρηθεί φυσιολογικά η κινητικότητα του εντέρου στη διάρκεια της αποτοξίνωσης, καθώς έτσι ο οργανισμός αποβάλλει τις άχρηστες ύλες. Αν νιώσετε το έντερό σας να αδρανεί, δοκιμάστε ψύλλιο για να το ξυπνήσετε. Ξεκινήστε ανακατεύοντας μία κουταλιά του γλυκού ψύλλιο σε σπόρους σε ένα μεγάλο ποτήρι με νερό και πιείτε το κι αμέσως μετά πιείτε ένα μεγάλο ποτήρι σκέτο νερό – σταδιακά μπορείτε να φτάσετε να παίρνετε μια κουταλιά της σούπας ψύλλιο, εάν χρειαστεί.
Πεινάτε;: κάποιοι νιώθουν πείνα, ειδικά την πρώτη μέρα. Βρείτε κάτι να απασχοληθείτε και μείνετε μακριά από τους πειρασμούς. Αν νιώθετε ότι δεν θα τα αντέξετε χωρίς να φάτε τίποτε, μασουλήστε τα εξής: μερικά κομμάτια μήλο ή κρύο αγγούρι, ή λίγο σέλερι, καρότο, αβοκάντο. Κι ένας σκέτος ζωμός λαχανικών μπορεί να σας ανακουφίσει από το αίσθημα της πείνας.
Πώς θα νιώσετε; Μπορεί να νιώσετε λίγο ότι πεινάτε, αν και αυτό θα περάσει αρκετά γρήγορα. Κάποιοι μπορεί να νιώσουν κούραση ή να δυσκολεύονται να συγκεντρωθούν, γι’ αυτό και είναι καλύτερο να συμπέσει η αποτοξίνωση με Σαββατοκύριακο που δεν εργάζεστε. Και οι πονοκέφαλοι είναι αρκετά κοινό σύμπτωμα και συνήθως οφείλονται στη στέρηση της καφεΐνης. Μπορείτε να τους μειώσετε, αν ακολουθήσετε τις συμβουλές για το πώς να προετοιμαστείτε για την αποτοξίνωσή σας. Δεν θέλουμε να σας αποθαρρύνουμε, αλλά μπορεί να έχετε και κάποια από τα ακόλουθα συμπτώματα: εξανθήματα, κακή αναπνοή, δυσοσμία του σώματος, άσπρη γλώσσα, διάρροια, ζαλάδα. Μην ανησυχείτε, όλα αυτά είναι καλά σημάδια ότι το σώμα σας αποτοξινώνεται και αποβάλλει τις τοξίνες – τα συμπτώματα θα υποχωρήσουν.
Και με τη γυμναστική τι γίνεται; Δεν συνιστάται έντονη άσκηση κατά τη διάρκεια της αποτοξίνωσης. Ωστόσο, η κίνηση κάνει καλό, καθώς βοηθάει την κυκλοφορία του αίματος και το λεμφικό σύστημα, απομακρύνοντας έτσι τις τοξίνες. Συνιστάται γρήγορο περπάτημα, κολύμβηση και γιόγκα. Να ακούτε το σώμα σας και αν νιώσετε ζαλάδα, σταματήστε.
Μετά την αποτοξίνωση: πώς να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη της αποτοξίνωσης Πρώτα από όλα συγχαρητήρια που φτάσατε μέχρι εδώ! Όσο κι αν μπαίνετε στον πειρασμό να φάτε ό,τι έχει μέσα το ψυγείο σας ή να βγείτε έξω να φάτε ένα χορταστικό γεύμα, θα είναι προτιμότερο να επιστρέψετε σταδιακά στη διατροφική σας ρουτίνα. Μπορείτε να επιμηκύνετε τα οφέλη της αποτοξίνωσης, ακολουθώντας μια καθαρή και ελαφριά διατροφή για λίγες μέρες μετά τη νηστεία.
Πρωινό: φτιάξτε μια φρουτοσαλάτα με φρέσκα φρούτα
Μεσημεριανό: φάτε μια μεγάλη τραγανή σαλάτα με τουλάχιστον 5 διαφορετικά είδη λαχανικών και λίγο λεμόνι. Μπορείτε να προσθέσετε τροφές που έχουν υποστεί ζύμωση ή βλαστούς.
Βραδινό: φάτε μια σπιτική σούπα λαχανικών ή σούπα miso ή λαχανικά μαγειρεμένα ελαφρώς στον ατμό.
Ακολουθήστε αυτή την ελαφριά διατροφή για 2-3 μέρες χωρίς να καταναλώσετε ζάχαρη, γαλακτοκομικά, γλουτένη, καφεΐνη και αλκοόλ.
Την 3η μέρα μπορείτε να προσθέσετε σε αυτά τα ελαφριά γεύματα μουλιασμένους ξηρούς καρπούς και σπόρους, δημητριακά χωρίς γλουτένη, όπως καστανό ρύζι, κινόα, αμάρανθος ή κεχρί. Προσθέστε και κάποια καλά έλαια, όπως καρύδα, αβοκάντο, ελαιόλαδο, λάδι κάνναβης ή λιναριού.
Την 4η μέρα: αρχίστε να εισάγετε στη διατροφή σας κάποιες καθαρές και ελαφριές ζωικές πρωτεΐνες, όπως ψάρι στον ατμό, κοτόπουλο ή αβγό (ιδανικά βιολογικό).
Την 5η μέρα: βάλτε ξανά στη διατροφή σας γαλακτοκομικά και κρέας, εάν νιώθετε έτοιμοι. Ωστόσο, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε εναλλακτικά μη γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως γάλα βρώμης, ξηρών καρπών, καρύδας και κάνναβης.

Tags from the story

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *