Lenny Kravitz: Η προπόνηση και η διατροφή που τον διατηρεί σε άψογη φόρμα στα 56 του χρόνια!

προπόνηση και διατροφή του Lenny Kravitz

Πριν από μια μέρα, ο Lenny Kravitz ανέβασε μια φωτογραφία στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, όπου μας δείχνει τους απίστευτους κοιλιακούς του. Κι επειδή αναρωτηθήκαμε πώς γίνεται να διατηρείται σε τέτοια άψογη φόρμα στα 56 του χρόνια, ψάξαμε και βρήκαμε ποια είναι η προπόνηση και η διατροφή που ακολουθεί!

Με τη φωτογραφία που ανέβασε στο προφίλ του στο Instagram, ο Lenny Kravitz άφησε άφωνους τους ακόλουθούς του, καθώς έδειξε σε όλους μας ότι στα 56 του χρόνια καταφέρνει να διατηρείται όχι μόνο σε άψογη φόρμα, αλλά ότι έχει «χτίσει» κοιλιακούς που θα ζήλευαν ακόμα και άνδρες με τα μισά του χρόνια.

Πώς τα έχει καταφέρει λοιπόν; Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει κάποιο κορυφαίο μυστικό στην προπόνηση και διατροφή του Lenny Kravitz, απλά αυτό που κάνει τη διαφορά είναι ότι ο ίδιος προσέχει την φυσική του κατάσταση εδώ και χρόνια. Με άλλα λόγια, δεν ξύπνησε ξαφνικά και είπε σήμερα θέλω να αποκτήσω κοιλιακούς, αλλά ακολουθεί πιστά ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lenny Kravitz (@lennykravitz)

Ακολουθεί παρακάτω η διατροφική και προπονητική ρουτίνα του Kravitz, όπως την αποκάλυψε ο προπονητής του Dodd Romero στο περιοδικό Men’s Health:

Η προπόνηση του Lenny Kravitz:

Ο Kravitz συνδυάζει ασκήσεις cardio (δύο φορές την ημέρα) με ασκήσεις με βάρη (μία φορά την ημέρα), ενώ προπονείται 5-6 φορές την εβδομάδα. Η προπόνηση του συνήθως ξεκινά με jumping jacks για 2 λεπτά και ακολουθούν 5 σετ ασκήσεων.

Η διαφορά είναι ότι ο Kravitz ξεκινά το πρώτο σετ, κάνοντας 50 επαναλήψεις για την κάθε άσκηση και μειώνει τις επαναλήψεις στα υπόλοιπα σετ. Για παράδειγμα, στο πρώτο σετ κάνει 50 επαναλήψεις για κάθε άσκηση και συνεχίζει με 35, 21, 14 και 10 στο τελευταίο σετ. Παράλληλα, ξεκουράζετε για περίπου 2 λεπτά μεταξύ κάθε άσκησης. Το πρόγραμμα του:

  • Κάμψεις δικεφάλων (Dumbbell curls): 50 x set 1, 35 x set 2, 21 x set 3, 14 x set 4 και 10 x set 5.
  • Πιέσεις μπάρας σε πάγκο (Dumbbell bench press): 50 x set 1, 35 x set 2, 21 x set 3, 14 x set 4 και 10 x set 5.
  • Καθίσματα: 77 x set 1, 50 x set 2, 35 x set 3, 21 x set 4 και 14 x set 5.
  • Άρσεις ποδιών (Hanging Leg Raises): 21 x 4 sets

Η διατροφή του Lenny Kravitz

Φυσικά, για να διατηρείται σε τέτοια φόρμα δεν φτάνει μόνο να γυμνάζεται κανείς, αλλά θα πρέπει να προσέχει και τις διατροφικές του συνήθειες. Ο Lenny Kravitz ακολουθεί vegan διατροφή και επιλέγει φρέσκα τρόφιμα, τα περισσότερα από τα οποία τα καλλιεργεί στο σπίτι του στις Μπαχάμες.

Σύμφωνα με τον τραγουδιστή, στο ψυγείο του θα βρεις πάντα πράσινα λαχανικά όπως μαρούλι, μπρόκολο, σέλινο και λάχανο kale, καθώς επίσης και αβοκάντο, πιπεριές και μπάμιες. Η διατροφή του είναι επίσης πλούσια σε φρούτα όπως γουανάμπανα και μάνγκο, αλλά και λεμόνια.

Tags from the story