5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις μετά την προπόνηση

δεν πρέπει να κάνεις μετά την προπόνηση
© Unsplash/Victor Freitas

Όπως έχουμε ήδη αναφέρει αρκετές φορές, για να δούμε αποτελέσματα στη φυσική μας κατάσταση, δεν αρκεί μόνο η προπόνηση στο γυμναστήριο, αλλά θα πρέπει αυτή να ακολουθείται κι από έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Είναι βέβαιο πως ό, τι κάνουμε, ακόμη και η κακή ψυχολογία, πολλές φορές επηρεάζει το σώμα μας. Αυτά είναι τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις μετά την προπόνηση, για να μην πάει κι άδικα χαμένη η ώρα που πέρασες στο γυμναστήριο!

1. Παραμένεις στο γυμναστήριο ενώ έχεις τελειώσει την προπόνησή σου

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να το κάνεις αυτό, καθώς δεν θα πρέπει να ξεχνάς ότι είναι σαν να θέλεις να περιτριγυρίζεσαι από μικρόβια. Κι εάν δεν το ξέρεις ήδη, ναι το γυμναστήριο είναι γεμάτο από μικρόβια. Παράλληλα, το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνεις μόλις τελειώσεις την προπόνησή σου είναι να αλλάξεις ρούχα και να προάγεις έτσι την καλή κυκλοφορία του αίματος.

2. Κάθεσαι/Ξαπλώνεις στον καναπέ

Το ξέρουμε ότι μετά από μια κουραστική προπόνηση το μόνο που θέλεις είναι να φτάσεις στο σπίτι, να καθίσεις στον καναπέ και να βάλεις Netflix, αλλά σου έχουμε κάποια νέα: Είναι λάθος! Για να βοηθήσεις το σώμα να ανακάμψει μετά την προπόνηση, θα πρέπει να συνεχίσεις να κινείσαι.

3. Διάλεξε καλά τι τρως

Η κατανάλωση φαγητού ιδανικά θα πρέπει να γίνεται 20 με 30 λεπτά μετά την προπόνηση. Εάν δεν μπορείς να περιμένεις τόσο, επίλεξε τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες, τα οποία θα σου προσφέρουν την απαραίτητη ενέργεια που έχει ανάγκη εκείνη τη στιγμή ο οργανισμός σου. Τρόφιμα όπως το γιαούρτι και τα φρούτα είναι ιδανικά, ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάς, να πίνεις και πολύ νερό.

4. Απόφυγε τις έντονες δραστηριότητες

Ναι, είναι καλό να συνεχίσεις να κινείσαι μετά την προπόνηση, αλλά δεν είναι ανάγκη να κάνεις και μια δεύτερη προπόνηση μόλις έχεις τελειώσει την πρώτη. Κι αυτό γιατί οι μύες σου είναι κουρασμένοι μετά τη γυμναστική, ενώ πιθανόν να είσαι και αφυδατωμένος. Προτίμησε να περπατήσεις για λίγο και μετά να ξεκουραστείς.

5. Αποθεραπεία στο τέλος της προπόνησης

Ένα ακόμη σημαντικό λάθος είναι να παραλείψεις την αποθεραπεία, καθώς αυτή είναι απαραίτητη για μια σωστή και ολοκληρωμένη προπόνηση. Δεν χρειάζεται να ξεπερνάει τα 15 λεπτά, ενώ αυτή θα σε βοηθήσει να αποφύγεις και τους μυϊκούς πόνους.

Tags from the story

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *