5 τρόφιμα που θα πρέπει να τρώμε καθημερινά (ή τουλάχιστον συχνά)!

© Unsplash/Alex Shutin

Για να φροντίσουμε την υγεία μας και να διατηρήσουμε τη φυσική μας κατάσταση, πέρα απ’ την άσκηση, θα πρέπει να μάθουμε να τρεφόμαστε σωστά. Και γι’ αυτό, δεν αρκεί να τρώμε μόνο σαλάτες, ν’ αποφεύγουμε τη ζάχαρη και τις επεξεργασμένες τροφές, αλλά θα πρέπει να εντάξουμε και τα παρακάτω τρόφιμα στη διατροφή μας.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Harvard, υπάρχουν 5 τρόφιμα που θα πρέπει να τρώμε καθημερινά (ή τουλάχιστον συχνά), τα οποία θα μας χαρίσουν ενέργεια και θρεπτικά συστατικά. Ποια είναι αυτά;

1. Σολομός

Ο σολομός είναι πλούσιος σε πρωτεΐνες και Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς και του εγκεφάλου. Είναι ακόμη πλούσια σε Βιταμίνη D, η οποία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των οστών. Ωστόσο, επειδή δεν γίνεται όλοι να καταναλώνουμε σολομό καθημερινά, η καθηγήτρια Teresa Fung του Harvard, αναφέρει ότι καλό θα ήταν να το εντάξουμε στη διατροφή μας, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

2. Λαχανάκια Βρυξελλών

Τα λαχανάκια Βρυξελλών είναι όχι μόνο νόστιμα, αλλά πολύ εύκολα να τα εντάξεις και στο καθημερινό μενού, είτε μέσα σε σαλάτες είτε να τα ψήσεις στον φούρνο για το βραδινό σου. Έχουν μόλις 43 θερμίδες και είναι πλούσια σε Βιταμίνη Α, Βιταμίνη C, Βιταμίνη Κ, σίδηρο, ασβέστιο και μαγνήσιο, αλλά και αντιοξειδωτικά!

© Unsplash/Keenan Loo

3. Μύρτιλα

Πλούσια κι αυτά σε αντιοξειδωτικά και Βιταμίνη C, έχουν μόλις 56 θερμίδες στα 100 γρ. και προσφέρουν μια καλή δόση Βιταμίνης Α και φυτικών ινών. Εάν είναι δύσκολο να προμηθευτείς μύρτιλα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, μπορείς να τα αγοράσεις κατεψυγμένα για τα smoothies σου ή να τα αντικαταστήσεις με τα εξίσου ωφέλιμα για την υγεία κεράσια και ρόδια.

4. Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι σίγουρα το καταλληλότερο σνακ για το ποτό σου το βράδυ, αλλά είναι πολλά ακόμη πέρα απ’ αυτό. Οι ξηροί καρποί όπως τα αμύγδαλα, τα καρύδια, τα φιστίκια κτλ. είναι πλούσια σε υγιή λιπαρά, πρωτεΐνες και Βιταμίνη Ε. Δυστυχώς, είναι πλούσια σε θερμίδες, γι’ αυτό θα πρέπει να προσέχεις!

© Unsplash/Ovidiu Creanga

5. Γιαούρτι

Τα προβιοτικά στο γιαούρτι βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου, ενώ αυτό είναι ακόμη πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά όπως οι πρωτεΐνες, το ασβέστιο, το μαγνήσιο και η Βιταμίνη Β12. Εννοούμε το απλό γιαούρτι και όχι τα γεμάτα ζάχαρη του εμπορίου. Μπορείς να εντάξεις το γιαούρτι στη διατροφή σου είτε στο πρωινό είτε στο βραδινό γεύμα και να προσθέσεις σε αυτό ξηρούς καρπούς και μύρτιλα. Ένα εύκολο σνακ, στο οποίο μπορείς να συμπεριλάβεις τρία απ’ τα τρόφιμα αυτής της λίστας.

Tags from the story

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *