Τρόφιμα για να διατηρήσεις το μαύρισμά σου για περισσότερο διάστημα

© Unsplash/Jordan Whitfield

Τρόφιμα για να διατηρήσεις το μαύρισμά σου για περισσότερο διάστημα ή τουλάχιστον μέχρι τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου, όταν μόλις θα έχεις επιστρέψει απ’ τις διακοπές σου και όλοι θα σε ρωτάνε πόσα μπάνια έκανες -εάν έκανες- φέτος.

Όσο κι εάν οι ειδικοί μας προειδοποιούν για τις επιπτώσεις που έχει στην υγεία μας η υπερβολική έκθεση στον ήλιο, τόσο εμείς συνεχίζουμε να καθόμαστε με τις ώρες κάτω από αυτόν. Και η αλήθεια είναι ότι όταν κάνουμε ηλιοθεραπεία με ασφαλή και συνετό τρόπο και δεν ξεχνάμε να βάζουμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα το αντηλιακό μας, το μαύρισμα κάνει την επιδερμίδα μας να φαίνεται πιο λαμπερή.

Δυστυχώς, όμως, αυτό διαρκεί λίγο και μέσα σε λίγες εβδομάδες όλοι έχουμε επιστρέψει στο φυσιολογικό μας. Πώς μπορείς να παρατείνεις το μαύρισμά σου έστω και για μερικές εβδομάδες ακόμη; Αρχικά, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείς για την ενυδάτωση της επιδερμίδας, τα γνωστά κι αγαπημένα σε όλους aftersun, καθώς αυτά περιέχουν συστατικά όπως η αλόη που όχι μόνο αναζωογονεί το δέρμα, αλλά το βοηθά και να μην ξεφλουδίζει και κατά συνέπεια να χάνει το χρώμα του.

Παράλληλα, υπάρχουν τρόφιμα που μπορείς να εντάξεις στη διατροφή σου και τα οποία μπορούν κι αυτά με τη σειρά τους να σε βοηθήσουν να διατηρήσεις για μεγαλύτερο διάστημα το μαύρισμα σου.

Είναι σημαντικό να καταναλώνεις τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά. Μερικά από αυτά είναι οι ντομάτες με το λυκοπένιο, το ισχυρό αντιοξειδωτικό με τα θαυματουργά οφέλη για την υγεία. Τα καρότα, οι γλυκοπατάτες και το σπανάκι που διαθέτουν βήτα καροτίνη και η οποία με τη σειρά της ενισχύει το μαύρισμα.

Οι ειδικοί ακόμη προτείνουν τα ψάρια, όπως ο σολομός, το σκουμπρί, οι σαρδέλες ή η πέστροφα, όλα πλούσια σε Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα με σημαντικές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

Όσον αφορά τα φρούτα, οι φράουλες, τα μούρα, τα σταφύλια και το ρόδι είναι όλα τους καλή πηγή πολυφαινολών, αντιοξειδωτικές ουσίες που μας προστατεύουν απ’ τον ήλιο, ενώ η βιταμίνη C που βρίσκουμε στα πορτοκάλια, στα ακτινίδια και στα γκρέιπφρουτ, περιορίζει την αρνητική δράση των ελεύθερων ριζών.

Tags from the story

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *