Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Dior για τις ανδρικές συλλογές, Kim Jones, φέρεται να έπαιξε με την έννοια του χρόνου για την τελευταία του menswear συλλογή, καθώς σε αυτή είδαμε αρκετά μοτίβα απ’ το παρελθόν, αλλά και μια αρκετά μοντέρνα προσέγγιση στο tailoring.
Πιο συγκεκριμένα, ο Kim Jones παρουσίασε κατά την Ανδρική Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, τη menswear συλλογή του οίκου Dior για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020. Το show έλαβε χώρα στο Institut du Monde Arabe, ενώ γι’ αυτό συνεργάστηκε με τον Αμερικανό καλλιτέχνη Daniel Arsham. Ο Arsham είναι γνωστός για τον τρόπο που μέσα απ’ την τέχνη του εξετάζει την «αρχαιολογία του παρόντος». Ο ίδιος δημιούργησε την εγκατάσταση στο show με τα τεράστια κεφαλαία γράμματα DIOR, τα οποία έμοιαζαν με κατεστραμμένα γλυπτά. Τα γράμματα τοποθετήθηκαν πάνω σε ροζ άμμο, στην οποία μάλιστα τα μοντέλα κλήθηκαν να κάνουν πασαρέλα.
Αξίζει ν’ αναφερθεί ότι πάνω απ’ την είσοδο στο show ήταν τοποθετημένο και ένα σπασμένο ρολόι, το οποίο αποτελούσε ένα αντίγραφο του ρολογιού που ο Arsham και ο Jones είδαν σε φωτογραφία, και είχε ο Christian Dior στο γραφείο του στη δεκαετία του ’50. Το ίδιο ρολόι εξακολουθεί να βρίσκεται εκεί μέχρι και σήμερα.
Κατά τη διάρκεια της πασαρέλας, είδαμε ακόμη τα μοντέλα να κρατούν backpacks και βαλίτσες από αλουμίνιο, οι οποίες όλες σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με τη γερμανική εταιρεία βαλιτσών Rimowa. Το εμβληματικό μοτίβο Dior oblique ήταν χαραγμένο στις βαλίτσες της Rimowa, ενώ ένα μοντέλο κρατούσε κι ένα βαλιτσάκι για πικ-νικ με ειδική θήκη για μπουκάλι σαμπάνιας.

Όσον αφορά τις εμφανίσεις, σε αυτές κυριάρχησαν τα διάφανα πουκάμισα και sneakers, οι αποχρώσεις του γκρι και οι καθαρές γραμμές στο tailoring, τα κοντά και μακριά overalls σε λευκό και μπλε Toile de Jouy σχέδιο, αλλά κι ένα μοτίβο απ’ το παρελθόν και συγκεκριμένα το print της εφημερίδας από τη Dior F/W 2000 συλλογή του John Galliano, το οποίο είδαμε να κοσμεί ακόμη και την εμβληματική Saddle bag του γαλλικού οίκου.