Η αναζήτηση του Montblanc για νέους Mark Makers συνεχίζεται, δηλαδή εξαιρετικά άτομα που αφήνουν σημάδια στις ιστορίες τους, τα εμπνέουν να βελτιωθούν και να βελτιωθούν κάνοντας αυτό που αγαπούν περισσότερο στη ζωή τους, τόσο επαγγελματικά όσο και ιδιωτικά.
Aπό την Πασχαλιά Πυρένη
Μετά τον πολυβραβευμένο σκηνοθέτη Spike Lee, τον ηθοποιό Taron Egerton, τον ερμηνευτή και συγγραφέα Chen Kun και την ηθοποιό Xin Zhi Lei, ο γερμανικός οίκος αφηγείται τις ιστορίες δύο άλλων εξαιρετικών χαρακτήρων: της Cillian Murphy και της Peggy Gou.
Ο Ιρλανδός ηθοποιός αδιαμφισβήτητο πρόσωπο της λατρείας όπως οι Peaky Blinders, Inception και Dunkirk, και ο Νοτιοκορεάτης DJ και παραγωγός δίσκων, είναι τέλειοι ως πρεσβευτές της κομψότητας και των παθών, έχοντας χτίσει την καριέρα τους κομμάτι -κομμάτι με ενθουσιασμό, αφοσίωση και ταλέντο.
«Επιλέξαμε την Cillian και την Peggy ως Mark Makers», λέει ο Vincent Montalescaot, EVP Marketing στο Montblanc, «γιατί και οι δύο είναι ζωντανή απόδειξη ότι όταν κάνεις αυτό που σε εμπνέει με θράσος και δημιουργικότητα, κάνεις μια πιο γεμάτη ζωή. Με τους πρωτότυπους τρόπους τους, και οι δύο αφήνουν το στίγμα τους στον κόσμο μέσω της τέχνης και της δημιουργικότητάς τους ».
Η Peggy Gou εμπνέει για την πολλαπλότητα των ρόλων της, τόσο ως γυναίκα όσο και ως επιχειρηματίας: «Τα πάθη μας πρέπει να μας ωθούν να βελτιωνόμαστε καθημερινά. Εάν δεν μπορείτε να νιώσετε αυτήν την ώθηση, αυτήν την παρόρμηση, είναι σαν να μην βγαίνετε ποτέ από τη ζώνη άνεσής σας. Αντίθετα, πιστεύω ακράδαντα ότι πρέπει να βρεις κάτι που πραγματικά σε συγκινεί. Συνεχώς».
Στην καμπάνια, και οι δύο φορούν αντικείμενα από τη νέα συλλογή UltraBlack, μια σειρά εκλεπτυσμένων κομματιών σε μαύρο χρώμα που συμβολίζει την πολυτέλεια και το διαχρονικό στιλ. Το μαύρο είναι μια έκφραση θράσους και πολυπλοκότητας, ουσιαστικότητας και πολυτέλειας ταυτόχρονα.
Πάντα μέρος του DNA του Montblanc, με τον εβονίτη να είναι το κύριο συστατικό των αρχικών στυλό και ένα από τα δύο εμβληματικά χρώματα της μάρκας. Η γκάμα είναι μια επιλογή βασικών ειδών από κάθε κατηγορία προϊόντων της γκάμας προϊόντων Montblanc: δερμάτινα είδη, τεχνολογία, ρολόγια και, φυσικά, όργανα γραφής. Μια συλλογή, όπως όλες εκείνες της maison με το εμβληματικό λογότυπο λευκού αστεριού, που είναι φτιαγμένες για να συνοδεύουν τους ανθρώπους στο προσωπικό τους ταξίδι για να ανακαλύψουν αυτό που αγαπούν, συμβολίζοντας τις κορυφές του Mont Blanc.
Για να ξεκινήσει, μαζί με το δεύτερο κεφάλαιο της καμπάνιας, η μάρκα ήθελε να οργανώσει μια αποκλειστική εκδήλωση στο Βερολίνο στη συναρπαστική τοποθεσία της Συλλογής Feuerle, ένα επιβλητικό τσιμεντένιο καταφύγιο που μετατράπηκε σε μινιμαλιστικό εκθεσιακό χώρο. Μια παρτίδα από επιλεγμένους καλεσμένους, συμπεριλαμβανομένης της ίδιας της Peggy Gou, του ηθοποιού Τom Felton, της ηθοποιού και μοντέλου Bianca Brandolini , συνάντησαν τον διευθύνοντα σύμβουλο της Montblanc, Nicolas Baretzki, για ένα κοκτέιλ καλωσορίσματος, που ακολούθησε δείπνο και παράσταση του Alessandro Ristori and the Portofinos.
Τα νέα αξεσουάρ της σειράς UltraBlack – συμπεριλαμβανομένου του σακιδίου Montblanc UltraBlack, του ρολογιού Geosphere UltraBlack του 1858, των ακουστικών Montblanc MB 01 UltraBlack και της θήκης μίνι εγγράφων Montblanc UltraBlack – εμφανίστηκαν μέσα στη γκαλερί, φωτισμένες από ένα καθηλωτικό παιχνίδι φωτός. και σκιά.