Τι συμβαίνει όταν δύο πρωτοπόροι από διαφορετικούς κλάδους ενώνουν τις δυνάμεις τους; Δημιουργείται ένας εντελώς νέος χώρος, κατάλληλος για μια νέα γενιά αποδεκτών. Γνωρίστε την BOSS x Russell Athletic: μια συνεργασία που συνδυάζει την τέχνη της υψηλής ραπτικής με τη νοσταλγική αφήγηση της κλασικής αθλητικής ένδυσης, προσφέροντας το είδος της πρωτοπορίας που αναζητούν σήμερα όσοι καθορίζουν τις τάσεις της μόδας.
Για το λανσάρισμα της συλλογής η BOSS διοργανώνει μία πρωτότυπη διαδικτυακή εκδήλωση στις 24 Μαρτίου 2021 και ώρα Ελλάδος 8 μ.μ. στο boss.com. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να την παρακολουθήσουν ακολουθώντας το hashtag #BOSSxRussellAthletic. Στο τέλος της εκδήλωσης, η συλλογή θα είναι άμεσα διαθέσιμη προς αγορά. Όσοι ανυπομονούν να είναι ανάμεσα στους πρώτους που θα φορέσουν τα πρωτοποριακά σχέδια που προέκυψαν από τη συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών μπορούν να εγγραφούν στο newsletter της BOSS και να αποκτήσουν αποκλειστική πρόσβαση στη συλλογή 24 ώρες νωρίτερα από το ευρύ κοινό.
Ο μοναδικός και άκρως δημιουργικός επιχειρηματίας και οπαδός του μπάσκετ Joshua Kissi πραγματοποίησε τα γυρίσματα για την καμπάνια λανσαρίσματος της συλλογής και σκηνοθέτησε το σχετικό βίντεο. Επιπλέον, οι δύο συνεργαζόμενες εταιρείες ανέλαβαν από κοινού τη διοργάνωση ενός αγώνα μπάσκετ σε Αugmented Reality, προσβάσιμο μέσω κωδικού QR. Το παιχνίδι σας επιτρέπει να μετατρέψετε το σπίτι σας σε γήπεδο και να δοκιμάσετε τις δεξιότητές σας στα τρίποντα.
Ο Chief Brand Officer της HUGO BOSS Ingo Wilts δήλωσε: «H BOSS δημιουργεί σταθερά ρούχα υψηλής άνεσης και αισθητικής για κάθε νέα γενιά, ενώ η Russell Athletic, η εταιρεία που δημιούργησε το πρώτο φούτερ, έχει μακρά παράδοση στον τομέα της leisure και αθλητικής ένδυσης. Ο συνδυασμός των δύο αυτών εμπορικών σημάτων μας άνοιξε νέους, άκρως δημιουργικούς ορίζοντες και είναι μεγάλη μας χαρά που μπορούμε να παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα αυτής της συνεργασίας».
Ο Ricardo Aranda, Αντιπρόεδρος της Russell Athletic, πρόσθεσε: «Η καινοτομία και η ικανότητα διαρκούς επαναπροσδιορισμού των δεδομένων είναι παράγοντες κομβικής σημασίας τόσο για την Russell Athletic όσο και για την BOSS, και είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι για όσα δημιουργήσαμε μέσω της συνεργασίας μας. Αναζητώντας έμπνευση στα αρχεία και των δύο εταιρειών και εξερευνώντας τη δημιουργικότητα που συνδέεται αναπόσπαστα τόσο με την υψηλή ραπτική όσο και με την αθλητική ένδυση, διαμορφώσαμε μια συλλογή που απευθύνεται σε μια νέα γενιά καταναλωτών».
Η συλλογή, η οποία περιλαμβάνει αρκετά unisex κομμάτια, συνδυάζει ιδανικά την άνεση με το εκλεπτυσμένο στυλ, σε αρμονία με τις τρέχουσες τάσεις της υψηλής ραπτικής, ενώ ο εκδοτικός και δημιουργικός όμιλος Highsnobiety βρίσκεται πίσω από τον σχεδιασμό της καμπάνιας.