Η Kiehl’s επαναλανσάρει το #1 σε πωλήσεις παγκοσμίως προϊόν της

Ultra Facial Cream

Το #1 προϊόν της Kiehl’s σε πωλήσεις παγκοσμίως, η Ultra Facial Cream, έγινε αμέσως αντικείμενο λατρείας από το λανσάρισμά της το 2006. Εμπνευσμένη από την περιπετειώδη κληρονομιά της Kiehl’s, από την πρώτη ανάβαση στις βουνοκορφές της Γροιλανδίας και την αναρρίχηση στο Έβερεστ μέχρι τις προσωπικές περιπέτειες των αφοσιωμένων πελατών της Kiehl’s σε όλον τον κόσμο, αυτή η κρέμα εντατικής ενυδάτωσης προσφέρει την απαραίτητη αναζωογόνηση καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, απορροφώντας υγρασία από την ατμόσφαιρα και εξασφαλίζοντας στην επιδερμίδα διαρκή αίσθηση άνεσης και ισορροπημένη ενυδάτωση.

Η Ultra Facial Cream αποτελεί πλέον θρύλο για την ικανότητά της να παρέχει 24 ώρες ενυδάτωσης, με μια χαρακτηριστική, ανάλαφρη και μη λιπαρή υφή που την καθιστά ιδανική για καθημερινή χρήση. Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν το γεγονός ότι έχει αποσπάσει πάνω από 70 διεθνή βραβεία ομορφιάς, έχει συγκεντρώσει πάνω από 200.000 online αξιολογήσεις από πελάτες της Kiehl’s, και ότι κάθε λεπτό που περνάει, πωλούνται 10 βαζάκια από την αγαπημένη Ultra Facial Cream στον κόσμο! Σήμερα, η Kiehl’s ανακοινώνει υπερήφανα το λανσάρισμα της ανανεωμένης Ultra Facial Cream –τώρα με ακόμα πιο ενυδατική σύνθεση, η οποία δεν περιέχει parabens, καρβαμίδια και T.E.A.

Οι χημικοί της Kiehl’s αξιοποίησαν την ευκαιρία για να βελτιώσουν τις επιδόσεις ενυδάτωσης στη νέα σύνθεση. Έτσι, μετά από μία μόνο εφαρμογή, η επιδερμίδα είναι 2,3x πιο ενυδατωμένη –ακόμα και στις πιο ξηρές περιοχές. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό: Eπιδερμίδα πιο απαλή, πιο λεία & με ορατά πιο υγιή όψη. Η νέα σύνθεση δοκιμάστηκε σε άτομα διαφόρων εθνικοτήτων και τύπων ευαίσθητου δέρματος, και αποδείχθηκε κλινικά ότι ενυδατώνει κάθε τύπο επιδερμίδας –ακόμα και τον ευαίσθητο.

Η γέννηση της Ultra Facial Cream 2.0

Η παγκόσμια φήμη και αγάπη για την Ultra Facial Cream έκανε την ανανέωση της σύνθεσής μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την Kiehl’s. Οι χημικοί της Kiehl’s δίνουν εξαιρετικά μεγάλη προσοχή κατά την αλλαγή της σύνθεσης των υπαρχόντων προϊόντων, προκειμένου οι χρήστες να μη νιώσουν ότι θυσιάζεται η εμπειρία της εφαρμογής και χρήσης που έχουν αγαπήσει. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρειαστούν δεκάδες δοκιμές σε βάθος πολλών χρόνων μέχρι να επιτευχθεί μια σύνθεση αντάξια της αποτελεσματικότητας, της ασφάλειας και της εμπειρίας εφαρμογής του αρχικού προϊόντος.

«Η αλλαγή ενός προϊόντος που έχει ήδη αγαπηθεί τόσο πολύ από τους πελάτες της Kiehl’s σε όλον τον κόσμο είναι ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα που έχουμε να κάνουμε στο Τμήμα Καινοτομίας Προϊόντων», μας λέει η Roberta Weiss, Επικεφαλής του Τμήματος Καινοτομίας Προϊόντων της Kiehl’s. «Είναι τεράστια πρόκληση να εξασφαλίσουμε ισοδύναμη εμπειρία για τον πελάτη κατά την αναδημιουργία της σύνθεσης ενός ήδη υπάρχοντος προϊόντος. Για να το καταφέρουμε αυτό, δοκιμάσαμε 114 διαφορετικές συνθέσεις σε διάστημα 5 χρόνων, έως ότου τελικά επιτευχθεί ισοδυναμία ως προς την υφή, την εφαρμογή, την εμπειρία και την αποτελεσματικότητα».

www.lorealparis.gr
Tags from the story

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *