Burberry Hero: Το νέο αντρικό άρωμα με πρωταγωνιστή τον Adam Driver

«Η δημιουργία ενός αρώματος είναι μία προσωπική διαδικασία και αυτό το αισθάνθηκα έντονα με το Hero – το πρώτο μου άρωμα για τον οίκο Burberry. Θέλησα το Burberry Hero να εκφράζει τη σύγχρονη αρρενωπότητα, να ισορροπεί ανάμεσα στη δύναμη και την ευαισθησία. Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος που συνεργάστηκα με τον εκπληκτικό Adam Driver, ο οποίος είναι ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας του Burberry Hero. Εκφράζει με ένα μοναδικό τρόπο την αρρενωπότητα του σήμερα – το πώς η δύναμη μπορεί να είναι διακριτική και τα συναισθήματα να δίνουν δύναμη. Ο Thomas Burberry, ο ιδρυτής του οίκου, ήταν ένας άνδρας που εξυμνούσε αυτή την ισορροπία, χρησιμοποιώντας το δυνατό αλλά και ρομαντικό άλογο ως το iconic σύμβολο του brand».

Riccardo Tisci, Burberry Chief Creative Officer

 

Σήμερα, ο οίκος Burberry αποκαλύπτει την καμπάνια του Burberry Hero, του νέου ανδρικού αρώματος, με πρωταγωνιστή τον Adam Driver. Η καμπάνια παρουσιάζει έναν άνδρα που αναζητά την ελευθερία και την προσωπική μεταμόρφωση, απελευθερωμένο από προκαταλήψεις. Μία ενσάρκωση της ελευθερίας, της μεταμόρφωσης και της αρρενωπότητας. Μία εξερεύνηση του εαυτού μας αλλά με σεβασμό στο μεγαλείο του φυσικού κόσμου. «Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεργάζομαι με τον οίκο Burberry για την καμπάνια του αρώματος Burberry Hero και με τον σχεδιαστή Riccardo Tisci, ως πρόσωπο του πρώτου του αρώματος για το brand».

Adam Driver

Η καμπάνια, σε σκηνοθεσία του Jonathan Glazer και υπό τον φακό του Mario Sorrenti, παρουσιάζει τον αινιγματικό και περιπετειώδη Adam Driver μέσα στη συγκλονιστική ομορφιά του φυσικού κόσμου. Ο Adam ενσαρκώνει το πνεύμα του αρώματος που αγκαλιάζει την ελευθερία της έκφρασης και την ομορφιά των αντιθέσεων: δυναμικό και κομψό, έντονο και αισθησιακό, αυθόρμητο και δημιουργικό.

Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ

Η καμπάνια διαφέρει από τα παραδοσιακά στερεότυπα της αρρενωπότητας, συνδυάζοντας το άλογο με τον άνθρωπο και δημιουργώντας ένα σύγχρονο μύθο. Μία εντυπωσιακή εικόνα του μπεζ αλόγου να τρέχει με τον Adam Driver σε μία απέραντη παραλία. Η καμπάνια αφηγείται την ιστορία ενός άνδρα που κάνει ένα άλμα στο άγνωστο, ξεπερνώντας τις αγωνίες που τον κυριεύουν. Μεταμορφώνεται σε κάτι καινούριο – σε ένα μυθικό πλάσμα, ενώ συγχρόνως παραμένει πιστός σε αυτό που είναι.

ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ

Δροσερό, φωτεινό και τολμηρό, το άρωμα ενισχύεται χάρη στις νότες από περγαμόντο, άρκευθο και μαύρο πιπέρι. Ο άρκευθος, κλασικό Βρετανικό συστατικό στην παλέτα των αρωματοποιών, χαρίζει μία αναζωογονητική αίσθηση. Τα τρία ζεστά έλαια από ξύλο κέδρου, προσδίδουν βάθος στο άρωμα και έχουν συλλεχθεί από τα Απαλάχια Όρη στη Βιρτζίνια της Βόρειας Αμερικής, από την Οροσειρά του Άτλαντα στην Αφρική και από τα Ιμαλάια Όρη στην Ασία. «Το Burberry Hero εκφράζει την ισορροπία ανάμεσα στη δύναμη και στο συναίσθημα – στη διαχρονικότητα του οίκου Burberry και στην αίσθηση του σύγχρονου. Είναι ένα μείγμα καθολικότητας και μοναδικότητας.

Aurelien Guichard, Αρωματοποιός

Το μπουκάλι είναι λιτό και σύγχρονο, όπως το άρωμα που περιλαμβάνει. Το σχήμα του θυμίζει την οπλή ενός αλόγου και το καπάκι του είναι διακοσμημένο με το μονόγραμμα του Thomas Burberry, ως αναφορά στον ιδρυτή του οίκου.


Η ΣΥΛΛΟΓΗ

Burberry Hero 150ml, 100 ml και 50ml.
Η συλλογή περιλαμβάνει και τρία προϊόντα grooming – Aftershave Balm, Hair & Body Wash και Deodorant – τα οποία έχουν το άρωμα του Burberry Hero Eau de Toilette.

Tags from the story
, ,