Το Renault Alpine A110 is back

Renault Alpine

Η επιστροφή της Alpine είναι γεγονός και η Renault ανακοίνωσε την έναρξη της παραγωγής του καινούργιου A110, με το εργοστάσιο της στην Νορμανδία να τίθεται σε λειτουργία.

Κείμενο από τον Χαράλαμπο Μπαμπίλη

Η γαλλική μάρκα επένδυσε 35 εκατομμυρίων ευρώ προκειμένου να αναβαθμίσει τις εγκαταστάσεις και να φιλοξενήσει την αναβίωση του ιστορικού της μοντέλο. Παράλληλα, αυξήθηκε και κατά 60% το ανθρώπινο δυναμικό της, έτσι ώστε οι μηχανικοί της να δουλεύουν σε φουλ ρυθμούς.

Τα πρώτα Renault Alpine A110 πέρασαν την πόρτα του εργοστασίου και πλέον ο χρόνος για το λανσάρισμα στην αγορά μετρά είδη αντίστροφα. Τοποθετείται απέναντι από την Porsche 718 Cayman και υπόσχεται μία μοναδική εμπειρία στους οδηγούς και όχι μόνο.

Πολύ καλύτερο από αυτό που θα περίμενες

Καταρχήν μοιάζει πολύ με τον πρόγονο της, παρότι έχουν περάσει 55 χρόνια. Το ένδοξο παρελθόν με τις πολλές αγωνιστικές επιτυχίες, συναντά την σύγχρονη εκδοχή που παραπέμπει άμεσα σε αυτό. Γι’ αυτό και ψηφίστηκε ως «το ομορφότερο αυτοκίνητο για το 2017».

  • Σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την αρχή από μια κόλλα χαρτί, minimal στοιχεία, όπως δέρμα, αλουμίνιο και ανθρακόνημα.
  • Αλουμινένιο αμάξωμα και πλαίσιο, μικρές εξωτερικές διαστάσεις, χαμηλό κέντρο βάρους, με μήκος αυτοκινήτου 4,17 μέτρα, ύψος 1,26 μέτρα, πλάτος 1,80 μέτρα και βάρος 1080 κιλά.
  • Αυστηρά διθέσιο με άνετο χώρο, λόγο του 2,42 μέτρα μεταξονίου, ψηφιακό πινάκα οργάνων και ψηφιακή οθόνη στο ταμπλό.
  • Τα καθίσματα είναι σπορ της SABELT, δεν ρυθμίζονται ως προς την κλίση και το τιμόνι έχει ένα κόκκινο μπουτον για να ρυθμίζεις το πρόγραμμα οδήγησης (normal,sport,race).
  • Το αυτόματο διπλού συμπλέκτη της Getrag κιβώτιο είναι 7 σχέσεων και αυτό με μπουτον, με τρεις επιλογές (D,R,N) και με αλλαγές από τα paddles στο τιμόνι.
  • Ο κινητήρας είναι ένας τετρακύλινδρος, με turbo 1,8 κ.ε., 250 ίππων με 320 ΝΜ, τοποθετημένος στο κέντρο, πίσω από την πλάτη των καθισμάτων, δίνοντας μια κατανομή 44:56 (εμπρός –πίσω) στους δυο άξονες.
  • Οι επιδόσεις 0-100 σε 4,5’’, με 250km/h τελική ταχύτητα, κατανάλωση 6,1lit/100km και εκπομπές ρύπων 138g/km co2.
  • Η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός-πίσω, φρένα 4πιστονα εμπρός με 32οχλστ., ζάντες 18 ιντσών με 205/40 εμπρός και 235/40 πίσω.
  • Το επίπεδα πάτωμα και ο πίσω διαχυτης φροντίζουν την αεροδυναμική του αυτοκινήτου χωρίς να χρειάζονται αεροδυναμικά βοηθήματα.

Το Renault Alpine A110 είναι φτιαγμένο και για δουλειά και για απόλαυση.

Έχει κορυφαία απόκριση, εξαιρετικές επιδόσεις, αντοχή και απόδοση φρένων, που το βάζεις εύκολα σε μια πίστα για γρήγορο στρίψιμο και κορυφαία πρόσφυση ώστε η διασκέδαση να είναι δεδομένη.

1955 μονάδες θα κατασκευαστούν ως φόρος τιμής στο έτος (1955) που η Alpine ξεκίνησε να κατασκευάζει αυτοκίνητα.

Στο μέλλον θα υπάρξει και μια έκδοση SPORT πιο δυνατή, πιο ελαφριά και πιο άγρια.

Η τιμή θα κυμαίνεται από 55.000€ έως 60.000€ περίπου και θα είναι διαθέσιμη σε 13 χώρες, εκτός Ελλάδος.

Tags from the story
,
0 replies on “Το Renault Alpine A110 is back”