MCLAREN 720S

Πιο ελαφρύ, ισχυρότερο, γρηγορότερο

ΠΡΩΤΑ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ, ΛΕΕΙ Ο ΑΓΡΑΦΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ BRUCE MCLAREN. ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΟ FUN SUPERCAR ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.

ΟΤΑΝ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ενός αυτοκινήτου στα επίπεδα ενός μικρού hatchback και αυξάνεται η ιπποδύναμη στα επίπεδα ενός άρματος μάχης, θα πρέπει με κάποιο τρόπο να μπορεί να μείνει το supercar στο έδαφος , έτσι ώστε να αποπνέει μία αίσθηση σιγουριάς στο τιμόνι. Αυτό είναι ένα πρόβλημα που έχουν αντιμετωπίσει κατά καιρούς διάφοροι κατασκευαστές και, εν γένει, δεν εί- ναι ιδιαίτερα δύσκολο στην επίλυση του: στην περίπτωση της McLaren 720s, η μείωση του βάρους γίνεται χάρη στο Monocage II, ένα συμπαγές σασί από ανθρακονήματα, ενώ ο θηριώδης twinturbo V-8 κινητήρας των 4,0 λίτρων και των 710 ίππων τοποθετείται στο κέντρο του σασί. Για την ψύξη του, φροντίζουν δύο διακριτικά τοποθετημένοι αεραγωγοί που ξεκινούν από τα πίσω τζάμια και φέρνουν τον αέρα στο διαμέρι- σμα του κινητήρα. Την ίδια στιγμή τα αεροδυναμικά βοηθήματα εξασφαλίζουν την απαιτούμενη κάθετη δύναμη για να μένει στο έδαφος. Στο δια ταύτα 0-100 χ.α.ω σε κάτω από 3.0 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα πάνω από 340 χ.α.ω.

Η McLaren, όμως, θέλησε να αλλάξει τα δεδομένα της κατηγορίας σχεδιάζοντας ένα supercar που δεν θα διαθέτει μόνο ωμή δύναμη, αλλά θα είναι ευχάριστο στην οδήγηση και άνετο ακόμα και σε κακοσυντηρημένους δρόμους. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην ιδιότυπη ανάρτηση, το μυστικό ατού που κάνει πολλούς να μιλούν για τη νέα Lotus Elise: περισσότεροι αισθητήρες, περισσότερο λογισμικό και μια διάταξη που δεν έχει σχέση με τις κλασσικές αντιστρεπτές δο- κούς, μία τεχνολογία που αποκαλείται Proactive Chassis Control. Με τέσσερα διαφορετικά mode λειτουργίας, το Drift, το Comfort, το Sport και το Track, η ανάρτηση ρυθμίζεται διαφορετικά ώστε να ανταποκρίνεται σε διαφορετικές απαιτήσεις και καταστάσεις στο δρόμο. Ακόμα και ο ουρανός της καμπίνας είναι όσο περισσότερο γυάλινος γίνεται, θυμίζοντας καμπίνα μαχητικού αεροσκάφους. Αυτή είναι, ξεκάθαρα, η πιο fun McLaren που έχει βγει.

Tags from the story

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *