BUGATTI NINIETTE 66

Κάτω από το φυσικά μπλε ξύλο αυτού του διθέσιου των θαλασσών, κρύβεται η πιο συναρπαστική τεχνολογία του είδους

ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΥΝΔΥΑΣΑΝ τις γνώσεις τους πάνω στο σχεδιασμό, την τεχνολογία και την απόδοση σε ένα ατρόμητο όραμα για το μέλλον των αθλητικών σκαφών. Το αποτέ- λεσμα αυτής της ισχυρής αλχημείας μεταξύ της Palmer Johnson Yaghts και της Bugatti είναι η Limited Edition Niniette 66. Με αισθητική που ακολουθεί ξεκάθαρα το αυτοκίνητο Bugatti Chiron, αρκετά μικρότε- ρη ιπποδύναμη και πολύ περισσότερη πολυ- τέλεια, η Bugatti Niniette 66 είναι κάτι μετα- ξύ yacht αναψυχής, διθέσιου αυτοκινήτου και πολυτελούς ξενοδοχείου. Ωστόσο, λίγοι γνωρίζουν πως κάποτε η γαλλική εταιρία αυ- τοκινήτων Bugatti, κατασκεύαζε και σκάφη. Ο ιδρυτής της, Ettore Bugatti, είχε αναλάβει το 1930 να κατασκευάσει ένα yacht για τον πρίγκιπα Κάρλο Μαουρίτσιο Ρουσπόλντι. Ο Bugatti το ονόμασε Niniette, από το οικο- γενειακό παρατσούκλι της μικρότερής του κόρης. Ετσι, ο celebrity σχεδιαστής σκαφών Palmer Johnson, βασίστηκε σε αυτή την πα- λιότερη ιδέα της Bugatti.

Σε ένα σκάφος 66 ποδιών (20 μέτρων) εί- ναι φύση αδύνατο να χωρέσεις τα πάντα και γι’ αυτό η Niniette περιλαμβάνει τα βασικά: μία καμπίνα με διπλό κρεβάτι και ξεχωριστό μπάνιο. Καθώς το σκάφος είναι αποκλει- στικά για δύο επιβαίνοντες, ένα από τα πιο εντυπωσιακά σημεία του είναι το κέντρο ελέγχου που ενσωματώνει όλες τις λει- τουργίες πλοήγησης, ώστε να γίνεται ο έλεγχος των λειτουργιών με το μικρότερο δυνατό ανθρώπινο input. Στο κατάστρωμα βρίσκεται ένα τζακούζι, ένας χώρος για στιγμές χαλάρωσης και ηλιοθεραπείας, ενώ ένα μικρό τζάκι είναι η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά.

Πώς όμως μπορείς να συγκρίνεις ένα σκάφος με ένα αυτοκίνητο; Η Niniette είναι το διθέσιο των θαλασσών, τόσο από πλευράς λειτουργίας όσο και από πλευράς φόρμας. Οι αισθητικές πινελιές, τα χρώματα, οι αεραγωγοί που ψύχουν τον κινητήρα και τα δύο πέταλα για καλή τύχη, δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης για το DNA της. Είναι Bugatti. Σε ότι αφορά τη δύναμη και τις επιδόσεις, η Niniette 66 έχει μικρότερη ιπποδύναμη από τη θηριώδη Chiron των 1479 ίππων, και μάλιστα κατά 479 ίππους. Ο μαγικός αριθμός 1000 σε ένα σκάφος αναψυχής δεν είναι απαραίτητα μεγάλος, δεδομένου του βάρους της επίπλωσης και των ηλεκτρονικών συστημάτων. Η Niniette, ωστόσο, δεν χρειάζεται να στρίβει. Έχει γίνει προσπάθεια να αυξηθούν τα ανθρακονήματα και τα μέρη από αλουμίνιο εις βάρος των ατσάλινων. Το κατάστρωμα είναι ενδεδυμένο με ανθρακονήματα ενώ στα υλικά, αξίζει να σημειωθεί, η παρουσία δέρματος και μαρμάρου. Το φυσικά μπλε ξύλο ενώνει τα δύο, τη Chiron και τη Niniette, γεφυρώνει τις επιδόσεις με την πολυτέλεια ότι δηλαδή περιμένει κανείς από ένα σκάφος αυτής της κατηγορίας χρήσης.

Η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα αλλά αναμένεται να ξεκινάει από το 1,5 εκατομμύ- ριο ευρώ και ίσως ξεπεράσει τα 2 εκατομμύ- ρια που κοστίζει το supercar Chiron.

Tags from the story

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *