Accor: Ενισχύει την παγκόσμια στρατηγική ανάπτυξής της

Η Accor, ηγέτιδα δύναμη στον τομέα της φιλοξενίας παγκοσμίως, είναι στην ευχάριστη θέση να μοιραστεί τη σύνοψη των αναπτυξιακών της δραστηριοτήτων της για το 2021 και των προοπτικών ανάπτυξης για το 2022 κι έπειτα. Ο Όμιλος άνοιξε μέσα στο 2021 288 ξενοδοχεία και resorts και 41.000 δωμάτια. Αυτά τα στοιχεία φέρνουν το παγκόσμιο δίκτυο της Accor, ανοιχτό και σε λειτουργία, σε περισσότερα από 5.300 ξενοδοχεία και 778.000 δωμάτια, καθώς και σε περισσότερες από 1.200 ιδιοκτησίες και 214.000 δωμάτια στο pipeline. Οι διεθνείς ομάδες ανάπτυξης και σχεδιασμού και τεχνικών υπηρεσιών επέτρεψαν στον Όμιλο να επιτύχει καθαρό ρυθμό ανάπτυξης 3% το 2021, καταγράφοντας περισσότερα ανοίγματα και συμβόλαια από οποιονδήποτε άλλο παγκόσμιο ανταγωνιστή στις ιστορικές και κύριες αγορές του.


2021 – Μια χρονιά με πρωτιές 

Η ομάδα ανάπτυξης της Accor έφτασε σε πολλά ορόσημα το 2021, ιδίως στην Κίνα, όπου οι υπογραφές νέων projects σημείωσαν ρεκόρ: περισσότερα από 520 ξενοδοχεία λειτουργούν αυτή τη στιγμή στην περιοχή και άλλα 350 βρίσκονται υπό ανάπτυξη. Ο πρώτος προορισμός  του ολοκαίνουργιου luxury brand της Accor, Εmblems Collection υπογράφηκε για την ανάπτυξη ενός υπέροχου εμβληματικού ξενοδοχείου στην επαρχία Guizhou: Guiyang Art Center Hotel, Emblems Collection.

Οι δύο πρώτοι διεθνείς προορισμοί Orient Express ανακοινώθηκαν επίσης το 2021, με τις υπογραφές του Orient Express Grand Hotel de la Minerve στη Ρώμη της Ιταλίας και του Orient Express Diriyah Gate στο Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας. Το πολυτελές brand ανακοίνωσε επίσης τον περασμένο Δεκέμβριο ένα έργο σιδηροδρομικού τουρισμού σε συνεργασία με την Arsenale S.p.A., το Orient Express La Dolce Vita. Με την υποδοχή των πρώτων επιβατών να προγραμματίζεται για το 2023, αυτό το υπέροχο project περιλαμβάνει έξι τρένα που θα ταξιδέψουν από τη Βόρεια προς στη Νότια Ιταλία, μέσω 14 περιοχών, συμπεριλαμβανομένων επίσης και τριών διεθνών προορισμών από τη Ρώμη: προς στο Παρίσι, την Κωνσταντινούπολη και το Σπλιτ.

Ένα άλλο luxury ορόσημο ήταν η δημιουργία του πρώτου Banyan Tree στη Μέση Ανατολή, το Banyan Tree Doha La Cigale Mushaireb στο Κατάρ, το οποίο έκανε το επίσημο ντεμπούτο του το 2021. Διατηρώντας τη δυναμική του  brand στην περιοχή, θα ακολουθήσει μια δεύτερη τοποθεσία αργότερα το 2022, το Banyan Tree AlUla στην κοιλάδα Asher της Σαουδικής Αραβίας.

Το 2021 τα ιδιοφυή design concepts ήταν το κλειδί για τη δύναμη της Accor στα high-volume economy και midscale brands, όπως η εισαγωγή του πρώτου ibis Square concept hotel στο ibis Timisoara της Ρουμανίας. Το πρώτο Novotel RF Studio guest room που αντικατοπτρίζει το νέο όραμα του brand για τoν σχεδιασμό ξενοδοχείων έκανε το ντεμπούτο του στο Novotel Dubai Jumeirah Triangle, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ενώ το Novotel Mexico City Toreo άνοιξε με περηφάνια το πρώτο Novotel που φιλοξενεί το σχεδιαστικό concept  δωματίων του Design & Architecture Studio Sundukovy Sisters. Επιπλέον, η Accor έλαβε για πρώτη φορά το Polish Green Building Council (PLGBC) Green Award για τη βιώσιμη real estate ανάπτυξη του Mercure Katowice Centrum, στην Πολωνία.

Η δύναμη των ποικίλων brands

Μέχρι το τέλος του 2022 και τις αρχές του 2023, οι ομάδες ανάπτυξης και λειτουργίας της Accor θα ανοίξουν τις πόρτες σε πολλά νέα εμβληματικά ακίνητα σε όλο το χαρτοφυλάκιο των brands του Ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των Raffles London at The OWO, Raffles & Fairmont Doha, Raffles at Galaxy Macau, Raffles Boston Back Bay Hotel & Residences, Sofitel Barcelona Skipper, Sofitel Shanghai North Bund, Rixos Doha Qetaifan Island, The Admiral Hotel Manila – MGallery, Pullman Orchard Singapore, Novotel Mexico City Insurgentes, και Novotel Liverpool Paddington Village ανάμεσα σε πολλά άλλα.

Πρωτοπόρος στον κλάδο της lifestyle φιλοξενίας

Το Lifestyle είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους της παγκόσμιας βιομηχανίας φιλοξενίας και η Accor σχεδιάζει να τριπλασιάσει τον αριθμό των lifestyle ξενοδοχείων της μέχρι το 2023. Η ηγετική θέση του Ομίλου στον τομέα της lifestyle φιλοξενίας ξεκινά από την Ennismore, μια συνεργασία στην οποία η Accor κατέχει την πλειοψηφία των μετοχών. Η Ennismore είναι μια παγκόσμια κοινοπραξία 14 brands, με 90 ιδιοκτησίες σε λειτουργία και ακόμα 160+ στο pipeline.

Τα αναπτυξιακά highlights από την Ennismore το 2021 περιλάμβαναν την υπογραφή ενός Morgans Originals Legacy στο Μαϊάμι των ΗΠΑ, το Hoxton, Brussels στο Βέλγιο, το Hyde Paradox Hotel London City, στο Ηνωμένο Βασίλειο, το SO/ Maldives και το TRIBE Phnom Penh Post Office Square, στην Καμπότζη. Τα επιτυχημένα ανοίγματα το 2021 περιλάμβαναν το SO/Sotogrande, στην Ισπανία, το SLS Dubai & Hyde Dubai Business Bay, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Mondrian Shoreditch London, στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 25Hours Florence and The Hoxton, Rome, στην Ιταλία, το Mama Shelter Lisbon, στην Πορτογαλία και το JO&JOE Vienna, στην Αυστρία.

Τα νέα ανοίγματα της Ennismore το 2022 περιλαμβάνουν το Maison Delano Paris, τρία ανοίγματα για το The Hoxton με τα Barcelona, Shepherd’s Bush και Brussels, τα SO/ Paris, 25hours Copenhagen, Mama Shelter Paris La Défense και Dubai το SLS Puerto Madero, και το Mondrian Singapore Duxton.

Το ανερχόμενο αστέρι των branded residences

Η Accor είναι ο μεγαλύτερος παίκτης στον κόσμο στον ανερχόμενο τομέα των branded residences ανεβαίνοντας στο νούμερο 1 τα τελευταία τρία χρόνια. Το χαρτοφυλάκιο branded residences της Accor αποτελείται από 35 properties που λειτουργούν κάτω από 16 brands, 20 πρόσφατα υπογεγραμμένα projects το 2021 και 90 branded residences στο pipeline (16.300 μονάδες). Σύμφωνα με τη Savills International Development Consultancy, ο τομέας των branded residences έχει αυξηθεί κατά 230% την τελευταία δεκαετία, προσθέτοντας περισσότερες από 50.000 μονάδες σε 356 έργα.

Τα branded residences projects της Accor κυμαίνονται από high-end πολυτελείς προσφορές μέχρι premium και midscale με έναν αυξανόμενο αριθμό συναρπαστικών lifestyle κοινοτήτων. Το 2021, η Accor λανσάρισε ένα εξειδικευμένο website, επιτρέποντας στους ενδιαφερόμενους αγοραστές να εξερευνήσουν ολόκληρο το portfolio ιδιωτικών ακινήτων της Accor σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των κατοικιών που ήδη λειτουργούν και εκείνων που βρίσκονται υπό ανάπτυξη.

Τα κυριότερα σημεία της οικιστικής ανάπτυξης από το 2021 περιελάμβαναν το ρεκόρ πώλησης της Mondrian Residences Gold Coast, στην Αυστραλία και το νέο ρεκόρ πωλήσεων 49 εκατ. λιρών για ένα ρετιρέ στο The OWO Residence by Raffles, στο Λονδίνο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τα νέα ανοίγματα της Accor στον χώρο των branded residences το 2022 περιλαμβάνουν το Raffles Boston Back Bay Hotel & Residences, το Fairmont Century Plaza Residences στο Λος Άντζελες, των ΗΠΑ, το MGallery Residences MontAzure Lakeside στην Ταϊλάνδη και το Pullman Residences Newton, στη Σιγκαπούρη.

Στοχεύοντας στην Ιταλία και την Νότια Ευρώπη 

Με 64 ξενοδοχεία που υπογράφηκαν το 2021, το hub της Accor στη Νότια Ευρώπη εδραιώνει τη θέση του στην κορυφή του κλάδου φιλοξενίας. Με 1.914 ξενοδοχεία, ή περισσότερα από 180.000 δωμάτια, η περιοχή αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο περιφερειακό δίκτυο του Ομίλου, και το 36% του συνολικού χαρτοφυλακίου. Τα 6.320 δωμάτια που υπογράφηκαν το 2021 δείχνουν μια σαφή αύξηση στην απόδοση σε σύγκριση με το 2020, κοντά στο έτος ρεκόρ του 2019. Αυτοί οι αριθμοί επιβεβαιώνουν την ανθεκτικότητα του κλάδου και την εμπιστοσύνη που συνεχίζουν να δείχνουν ιδιοκτήτες και επενδυτές στην Accor παρά την πανδημία. Τέλος, με το 44% των projects να έχουν υπογραφεί από νέους συνεργάτες, ο Όμιλος αποδεικνύει την ελκυστικότητα των brands του.

Ενθουσιασμένοι για τη νέα χρονιά

Συνολικά,  η Accor σχεδιάζει να ανοίξει περισσότερα από 300 νέα ξενοδοχεία και resorts το 2022  διαθέτοντας ένα ισχυρό δίκτυο για την επιστροφή στην ανάπτυξη και την ανάκαμψη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Επιπλέον, με τα luxury and premium segments να αντιπροσωπεύουν πλέον σχεδόν το 40% των μελλοντικών ανοιγμάτων για την Accor και τα θεμελιώδη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας να βελτιώνονται σταθερά, ο Όμιλος αναμένει να δει ισχυρή αύξηση κερδών τα επόμενα χρόνια.

0 replies on “Accor: Ενισχύει την παγκόσμια στρατηγική ανάπτυξής της”