Έτσι ο Arnold Schwarzenegger καταφέρνει να διατηρείται σε φόρμα

Arnold Schwarzenegger
© Getty Images

Το ότι ο Arnold Schwarzenegger αποτελούσε επί σειρά δεκαετιών πρότυπο σωματικής διάπλασης είναι κάτι που το γνωρίζουμε όλοι. Πλέον, όμως, ο ίδιος δεν είναι 20 ετών και αυτό που όλοι αναρωτιόμαστε είναι πώς καταφέρνει να διατηρείται σε εξαιρετική φόρμα στα 73 του χρόνια. Το μυστικό του αποκάλυψε ο προπονητής του μέσα από δηλώσεις του στο περιοδικό GQ Italia.

Πιο συγκεκριμένα, ο Björn Schulz, ένας απ’ τους κορυφαίους προπονητές στον κόσμο και φυσικά προπονητής του Arnold Schwarzenegger, σε δηλώσεις του στην ιταλική έκδοση του περιοδικού GQ μοιράστηκε τις συμβουλές του για το πώς μπορούμε να διατηρηθούμε σε φόρμα αυτή την περίοδο που όλα τα γυμναστήρια είναι κλειστά και ίσως κάνουν καιρό να ανοίξουν.

Αυτές είναι οι 5 συμβουλές του προπονητή του Arnold Schwarzenegger για να παραμείνεις σε φόρμα και στο lockdown 2.0:

Βγες έξω

Φυσικά, είναι σημαντικό να τηρούνται όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, αλλά για 30-60 λεπτά ημερησίως θα πρέπει να φροντίζεις να βγαίνεις έξω στον καθαρό αέρα. Κι αυτό είναι απαραίτητο όχι μόνο για να διατηρήσεις τη φόρμα σου, αλλά κυρίως επειδή εκτός από το σώμα σου κάνει καλό και στην ψυχική σου υγεία. Στείλε τον κωδικό 6, κράτα τις αποστάσεις, φόρα τη μάσκα σου και αφιέρωσε 30 λεπτά για περπάτημα, για τρέξιμο ή για να κάνεις ποδήλατο. Διάλεξε αυτό που λειτουργεί για σένα, το σημαντικό είναι να κινείσαι!

Θέσε στόχους

Εάν μπορείς να κάνεις 10 push-ups, μπορείς επίσης να κάνεις και 20. Και τώρα που το σκέφτεσαι γιατί να μην κάνεις 50 ή ακόμη και 100; Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο, εάν καταβάλλεις γι’ αυτό συνεχή προσπάθεια. Αρχικά, ξεκίνα να κάνεις όσα push-ups μπορείς αυτήν τη στιγμή και αύριο προσπάθησε να ξεπεράσεις τον εαυτό σου. Ποια είναι η κατάλληλη στιγμή; Ιδανικά το πρωί μόλις ξυπνήσεις και το βράδυ λίγο πριν κοιμηθείς. Θα δεις ότι σε 4 εβδομάδες τα push-ups που κάνεις καθημερινά, θα έχουν διπλασιαστεί. Και φυσικά, αυτό δεν ισχύει μόνο για τα push-ups, αλλά και για το τζόκινγκ και όποια άλλα άσκηση έχεις θέσει στόχο να αρχίσεις!

Θέσε μια σταθερή ρουτίνα ασκήσεων και ζήτα από τους φίλους σου να σε ακολουθήσουν

Η προσπάθεια και η επιθυμία να βελτιώσεις την καθημερινότητα σου είναι σημαντικές, ωστόσο η πειθαρχία είναι αυτή που θα σου φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Πώς θα το καταφέρεις; Ξεκίνα με το αφιερώνεις 20 λεπτά κάθε μέρα στο να κάνεις γυμναστική. Ο Schulz μας συμβουλεύει να κρατάμε ένα σημειωματάριο με την πρόοδο μας, καταγράφοντας για παράδειγμα τις ασκήσεις που κάνουμε κάθε μέρα: Μέρα πρώτη: 45 λεπτά ποδήλατο, 30 καθίσματα κτλ. Θα σου δώσει κίνητρο να συνεχίσεις να κάνεις το ίδιο και τις άλλες μέρες. Παράλληλα, μπορείτε να φτιάξετε με τους φίλους σου μια ομάδα στο WhatsApp, μιας και αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να βρισκόμαστε, και να μοιράζεστε εκεί τις δραστηριότητες σας. Αυτό σίγουρα θα σας παρακινήσει όλους.

Ξέχνα τις δίαιτες

Αυτή την περίοδο έντονης ψυχολογικής πίεσης για όλους, το να ακολουθήσεις μια αυστηρή δίαιτα δεν είναι κάτι που θα σου προτείναμε. Αντίθετα, μπορείς να προσέχεις τη διατροφή σου, επιλέγοντας τρόφιμα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και καταναλώνοντας φρούτα και λαχανικά εποχής.

Κάνε σχέδια για το μέλλον

Μπορεί τώρα να τα βλέπεις όλα μαύρα, αλλά αυτό δεν θα πρέπει να σε σταματήσει απ’ το να κάνεις σχέδια και πλάνα για το μέλλον. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα αυτά τα πλάνα να ακυρωθούν; Ναι. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να καθόμαστε με σταυρωμένα χέρια να περιμένουμε τι θα γίνει ή δεν θα γίνει αύριο. Κι αυτό γιατί αυτά τα σχέδια κάνουν λίγο πιο υποφερτό το σήμερα και σου δίνουν κάτι να ανυπομονείς. Μπορεί αυτό να είναι ότι θέλεις να γραφτείς σε ένα καινούριο γυμναστήριο ή να επισκεφτείς ένα νέο μέρος μαζί με τους φίλους σου. Εάν αυτό δεν είναι ένα σημαντικό κίνητρο για να συνεχίσεις να προσπαθείς, τότε τι είναι;

Tags from the story

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *