H άγρια πλευρά της Aston Martin DBX

Το Aston Martin DBX είναι άγριο – με κάθε έννοια της λέξης. Είναι ένα απροσδόκητο, ανυπάκουο θηρίο, με ιπποδύναμη που ξεχειλίζει κάτω από το ανεξέλεγκτη κομψότητα 2021 Vantage της βρετανικής μάρκας.

Από την Πασχαλιά Πυρένη

Το DBX είναι η μεγαλύτερη συμφωνία από σχεδόν κάθε Aston που είχε προηγηθεί. Είναι επίσης αρκετά μεγαλύτερο – σε μήκος, πάνω πέντε μέτρα και στέκεται στα άκρα στα 1,7 μέτρα. Αυτό το αυτοκίνητο ξέρει πώς «να περπατήσει με τα πόδια», ενώ έχει περισσότερη δύναμη από ένα DB11.

Οι ταλαντούχοι σχεδιαστές του αυτοκινήτου κατάφεραν να μεταφέρουν το στυλ υπογραφής της μάρκας και τη χρυσή αναλογία από το racy coupés σε μια εντελώς διαφορετική κατηγορία αυτοκινήτων. Και το έκαναν με στυλ. Πέρυσι, ο Chief Creative Officer της Aston Martin, Marek Reichman, πώς είχε προσεγγίσει το δύσκολο έργο, είπε: «ήθελα να φαίνεται ευκίνητο. Ήθελα να μπορείτε να το κοιτάξετε και να σκεφτείτε ότι θα μπορούσατε άνετα να το οδηγήσετε κάτω από τις λωρίδες της χώρας με νόμιμες ταχύτητες». Ευτυχώς, αυτό είναι ένα αυτοκίνητο αρκετά ανθεκτικό για να αντιμετωπίσει οτιδήποτε ρίχνουμε σε αυτό. Αλλά αυτό δεν οφείλεται στο μέγεθος του DBX ή στην τρομακτική του δύναμη. Από το Hill Start Assist και τον έλεγχο πρόσφυσης σε αυτό το αυτόματο κιβώτιο εννέα ταχυτήτων.

Έχει ακόμη και έξι «προσαρμοστικούς τρόπους οδήγησης» για να μας βοηθήσει από σφιχτές γωνίες, απότομες πλαγιές και διαφορετικά δύσκολα εδάφη. Τέσσερα από αυτά, συμπεριλαμβανομένων των Sport και Sport+ θα είναι γνωστά στους λάτρεις της Aston. Δύο, ωστόσο, είναι νέα. Το Τerrain και το Τerrain+ προετοιμάζουν το αυτοκίνητο για off-roading ρύθμιση των ενεργών διαφορών, της προσαρμοστικής αναστολής αέρα και του συστήματος anti-roll για να εξασφαλίσουμε μένουμε όρθιοι, on-track και από το πρόβλημα.

Το DBX έχει τόσο έντονη επιτάχυνση και ισχυρή, σίγουρη ταχύτητα στη διάθεσή του που το αυτοκίνητο αισθάνεται συνεχώς σαν να μας προκαλεί. Αυτό είναι κυρίως η πραγματοποίηση ενός 4.0-λίτρων V8 Twin Turbo, εξοπλισμένο με τέτοια swaggering, cocksure και ολοκληρωμένη τεχνολογία ως «ψύξη φορτίου νερού-αέρα» και ένα «σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων».

Αυτά που θα σας ενθουσιάσουν είναι τα χαρακτηριστικά ασφαλείας του DBX . Υπάρχει προειδοποίηση σύγκρουσης προς τα εμπρός, αυτόνομη διακοπή έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση τυφλών σημείων και ακόμη και υποβοήθηση λωρίδας. Κατά ειρωνικό τρόπο, η μόνη τεχνολογία που αποδείχθηκε ενοχλητική για εμάς μέχρι στιγμής είναι το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης της Aston — το οποίο φαίνεται παράξενα ξεπερασμένο μεταξύ των υπόλοιπων αναβαθμίσεων. Δεν είναι καν οθόνη αφής, δεν παύει όμως να είναι λειτουργικό και χρήσιμο.

Στο εσωτερικό, 14 ξεχωριστά, βροντερά ηχεία χτυπούν από όλες τις πλευρές — ένα άλλο άγγιγμα της άγριας φύσης, αυτή τη φορά μέσα στην καμπίνα, η  δερμάτινη επένδυση. Επειδή, ενώ η Aston ψάχνει να δημιουργήσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο εγγύς μέλλον-και να βασιστεί σε βιώσιμα υλικά όπως η Alcantara (η επένδυση εδώ είναι κατασκευασμένη από το δερμάτινο ύφασμα) — το DBX αισθάνεται ελαφρώς πιο σπλαχνικό και συναρπαστικό από άλλα πολυτελή SUV που έχουμε οδηγήσει. Υπάρχει ένα περιπετειώδες πνεύμα που υφαίνεται σε αυτά τα σπορ καθίσματα που οι περισσότεροι ελκυστήρες της Chelsea αποτυγχάνουν να συγκεντρώσουν.

Ακόμη, υπάρχουν 64 διαφορετικά χρώματα φωτισμού περιβάλλοντος για να διαλέξετε στην καμπίνα, μαζί με κλιματισμό τριών ζωνών και καθίσματα που μπορούν να θερμάνουν και να δροσίσουν το derrière σας κατά παραγγελία. Υπάρχει ακόμη και μια επιλογή για να προσαρμόσετε το επίπεδο του quilting, broging και διάτρησης στην ταπετσαρία.

Έτσι, ενώ μπορεί να έχει μια τάση προς την πρακτικότητα, όμως υπάρχουν αρκετές πολυτελείς πινελιές και λεπτομέρειες για να εξασφαλιστεί ότι στο ατρόμητο DBX εξακολουθεί υπάρχει το πλούσιο brand της Aston.

 

Tags from the story
,
0 replies on “H άγρια πλευρά της Aston Martin DBX”