Με καρδιά λιονταριού και ταχύτητες cheetah

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΑ ΕΞΗΝΤΑ ΠΕΝΤΕ ΑΛΟΓΑ, με 633 Nm μέγιστη ροπή, από έναν βραβευμένο κινητήρα 3,8 λίτρων, V6, 24βάλβιδο twin turbo. Αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της ατίθασης και εξαιρετικά δυναμικής καλλονής που είναι η καρδιά του νέου Nissan GT-R. Όλα συνδυασμένα αριστοτεχνικά, κάτω από ένα καπό με νέο αεροδυναμικό σχεδιασμό, από την θρυλική τετράδα των Takumi. Κοστίζει κάτι παραπάνω από 100 χιλιάδες δολάρια, ωστόσο, το αξίζει και με το παραπάνω. Η απόδοση του κινητήρα είναι σαφώς βελτιωμένη πράγμα που σημαίνει ανώτερη επιτάχυνση στο μεσαίο και ανώτερο εύρος στροφών του κινητήρα, που φτάνει τις 3.200 σ.α.λ. και πάνω. Όταν θα γυρίσεις τον διακόπτη, ο βρυχηθμός που πλημμυρίζει τ’ αυτιά σου συγκρίνεται μόνο με τη μαγεία που μπορεί να προσφέρει το άκουσμα ενός λιονταριού που σκίζει την νυχτερινή σιωπή της σαβάνας. Υπεύθυνες γι αυτό οι απολήξεις των εξατμίσεων κατασκευασμένες από τιτάνιο, αλλά και το σύστημα ASE (Active Sound Enhancement). Η ίδια αίσθηση ανανέωσης υπάρχει και στην οδηγική εμπειρία, με το νέο GT-R να “πατά” σαφώς καλύτερα στον δρόμο, παράτο γεγονός ότι πιάνει τα 100 χιλιόμετρα σε 2,9 δευτερόλεπτα με μέγιστη ταχύτητα τα 315 χιλιόμετρα την ώρα. akumi) μια εξαιρετική συσκευή πλοήγησης και το ηχοσύστημα με οθόνη αφής 8 ιντσών. Ξεχωρίζει, επίσης, το νέο τιμόνι με τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων.

ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΣΥΝΕΠΗΣ

φίλος της super αυτοκίνησης, δεν μπορείς να μην εντυπωσιαστείς από τις ενδιαφέρουσες σχεδιαστικές ανατροπές της νέας GT-R, που έχει δεκάχρονα γενέθλια και “κερνάει” νέα μάσκα χρωμίου σε σχήμα V, γνώριμο, πλέον, σχεδιαστικό μοτίβο της Nissan, αλλαγμένο πλέγμα και νέο καπό σημαντικά ενισχυμένο,που βελτιώνει το “κλείδωμα” του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες, ανανεωμένο σπόιλερ και ποδιά, νέα μαρσπιέ. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα 4 στρογγυλά φώτα, η προσθήκη αεραγωγών και ένας χρωματικός διαχωρισμός με μαύρο στη βάση, που δίνει μια καινούργια σπορ αίσθηση.

0 replies on “NISSAN GT-R 2017”